Gå til innhold

SNIKTITT: Skull and Bones


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist dette flopper har vi alltid Sid Meier's Pirates, som fremdeles er mitt gå til spill når jeg føler for sjøsprøyt, kanoner og krutt.

Krysser fingrer for at dette skyver nevnt spill av tronen, og at de lager en engasjerende enspiller opplevelse uten en klein og barnslig historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist dette flopper har vi alltid Sid Meier's Pirates, som fremdeles er mitt gå til spill når jeg føler for sjøsprøyt, kanoner og krutt.

Krysser fingrer for at dette skyver nevnt spill av tronen, og at de lager en engasjerende enspiller opplevelse uten en klein og barnslig historie.

 

Ny-utgivelsen var jo flau da (fra 2004), nettopp som du skriver gjorde de da om til en flau\barsnlig Disney-historie der giftemål sto i sentrum plutteselig å skuta seilte av seg selv, nei det var nedtur (på samme måte som de gjorde X-com mer kommerst, xenonauts er den virkelige fortsettelsen på X-com).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pirater er jo så 2016, men det blir vel som med Zombier at 10 år etter det var kult blir det forsatt laget Priat spill.

Regner med alle COD spill de neste 15 årene vil ha Priat modus. 

 

Det er 1792-1815 der det virkelig var action på havet.

 

Kommet noe mer zombie spill enn pirat spill da (kan tolkes på mange måter men de som vil forstå, forstår hva jeg mener)

 

Kan du nevne 3 gode pirat spill?

Lenke til kommentar

 

Pirater er jo så 2016, men det blir vel som med Zombier at 10 år etter det var kult blir det forsatt laget Priat spill.

Regner med alle COD spill de neste 15 årene vil ha Priat modus. 

 

Det er 1792-1815 der det virkelig var action på havet.

Kommet noe mer zombie spill enn pirat spill da (kan tolkes på mange måter men de som vil forstå, forstår hva jeg mener)

Kan du nevne 3 gode pirat spill?

Nei, men jeg kan ikke nevne 3 gode zombie spill heller.

Det HL2 zombie spillet var jo ok. Også likte jeg dead island ganske godt. Så 2 der.

Jeg spilte aldri det originale sid Miers pirates. Men folk sier det var bra også har du black flag som var ok. Men blir trukket ned av at det er et AC spill.

Så 2vs2.

 

Det spillet som må lages og som jeg har sagt må lages i over 10 år er et spill satt til perioden 1792-1815 i type silent hunter stil. Der du får oppdrag fra Royal navy og går opp i rang. Det som må gjøres annerledes fra silent hunter spillene er at du må ha en relativt kompleks og godt utviklet land del. Da det var vanlig å gå i land med ganske mange sjømenn og marines (noen ganger med ekstra støtte fra hæren)

Så basically Hornblower/master and commander the game.

Lenke til kommentar

Vist dette flopper har vi alltid Sid Meier's Pirates, som fremdeles er mitt gå til spill når jeg føler for sjøsprøyt, kanoner og krutt.

Krysser fingrer for at dette skyver nevnt spill av tronen, og at de lager en engasjerende enspiller opplevelse uten en klein og barnslig historie.

 

Ah, Pirates!.... Jeg har brukt utallige timer in the Spanish Main back in the days. Kun en håndfull spill har foret fantasien min som dette spillet.

 

Jeg tror Skull and Bones blir betydelig mer arcade, blir det ikke? Selvom om også Pirates! har en enkelthet ved seg som er noe av sjarmen med det. Spill var så spillbare den gangen. Men som vel Pirates Gold viste så er det ikke bare å slippe gamle spill i ny drakt, slipper man noe nå så må det følge med i tiden, og det har nok Skull and Bones gjort riktig, selvom jeg tviler på om det vipper ned Sid Meier's Pirates! Men så blir man da ikke 14 år igjen, og spiller Pirates! på Amiga for første gang heller....  :hmm:

 

"18th century" er 1700-tallet, ikke 1800-tallet. Interessant med Indiahavet i stedet for Karibien som setting, bare håper strukturen ikke blir The Division med seilbåter.

 

The Division var et bomkjøp for min del. Der gikk jeg rett og slett på hypen. Ja, det ser bra ut etc., men jeg blir liksom ikke revet med. Jeg har prøvd flere ganger å spille det for å få valuta for spillet. Så ja det håper jeg, du har rett i.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...