Gå til innhold

E-SPORT: – Dumt at spillere med proffkontrakt skal stjele lunsjpengene våre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen.

 

Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen.

 

Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet.

 

prøv å ikke ta alt så seriøst nestegang.

Lenke til kommentar

 

Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen.

 

Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet.

 

prøv å ikke ta alt så seriøst nestegang.

Beklager, jeg klarte ikke å tyde den åpenbare sarkasmen du brukte gjennom en skriftlig artikkel. Om du faktisk ikke mente det sarkastisk så kommer du jo bare med ubegrunnet syting som i mine øyne ikke fortjener en plass i medie-bildet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen.

 

Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet.

 

Enig i mye her - husker før i tiden da ble man vill i nickersen om man skulle møte noen som var såpass mye bedre enn seg selv - har gode minner fra slikt fordi det var mye mer tilfeldiheter og man viste ikke eksagt hvem/hvordan de så ut fra streams.

Spenningen er ikke der på samme måte.

 

Synes de kunne spart seg for pro's fordi når de vinner gang på gang tar det endel glede ut av det siden de er mye bedre, og de tar en liten sum med seg som kunne gitt noen andre enorm vinnerglede vs dem selv.

Når alt kommer til alt så kan dere jo bare bruke det som praccs når dere vet de er å møte i finalene hver gang uansett ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Da trapper vi opp høfligheten og sakligheten noen hakk. En håndfull innlegg er fjernet på grunn av off topic som fokuserer på person. Om noen har spørsmål om hva som inngår i en høflig og saklig debatt er det bare å spørre på PM.

 

Kommentarer på moderering tas på PM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...