Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like bra som Zelda altså.

 

Spøk til side så må jeg si meg delvis enig i anmelderen denne gangen. Har spilt det veldig lite etter å ha kjøpt det, noe av årsaken er nok at jeg ennå ikke har kjøpt inn et par ekstra joycons da jeg først og fremst ville bruke det som et multiplayerspill i stua.

 

Blir spennende å se hva gratis oppdateringer gjør med innholdet da.

Lenke til kommentar

Magefølelsen for spillet før det ble sluppet var ganske nærliggende hva anmelder skriver.

 

Kult at Nintendo kommer med nye IP'er, men dette er en type spill jeg ikke bruker så mye tid på lengre. Hvis "party play" faktoren er stor nok og mulighet for 4 spillere finner det ofte vei til katalogen min, men Arms virker rimelig meh.

 

Skal ha Splatoon 2 :)

Lenke til kommentar

Så, i følge gamer.no's karakterer, er dette spillet og Zelda:BotW like bra... Å, den anmeldelsen kommer til å bite dere i stompen :)

 

Hvordan da tenker du? Jeg ga både The Witness og Hearts of Iron IV 10/10, men de er overhodet ikke gode på de samme områdene, og kan ikke sammenlignes på noen måte. Man kan naturligvis si at X fra sjanger A er et bedre spill enn Y fra sjanger B, men å gi dem samme tallkarakter er ikke det samme som å si at de er like gode spill eller like sterke på alle områder - det kommer helt an på hvilken sjanger du har å gjøre med og hvilke punkter man vurderer.

Lenke til kommentar

Fascinerende at Gamer har en dedikert Nintendo-hater til å anmelde Switch-spill.

 

Jeg på min side er glad Nintendo lager nye ting, og at de utforsker andre typer spill.

 

Fra teksten: "Det er morsomt å se hva Nintendo vil få til med ARMS både som spill og konsept i fremtiden. For denne gang ender det opp som en morsom opplevelse [...]". Jeg er også det, men alt fungerer ikke nødvendigvis på første forsøk.

Lenke til kommentar

 

Så, i følge gamer.no's karakterer, er dette spillet og Zelda:BotW like bra... Å, den anmeldelsen kommer til å bite dere i stompen :)

 

Hvordan da tenker du? Jeg ga både The Witness og Hearts of Iron IV 10/10, men de er overhodet ikke gode på de samme områdene, og kan ikke sammenlignes på noen måte. Man kan naturligvis si at X fra sjanger A er et bedre spill enn Y fra sjanger B, men å gi dem samme tallkarakter er ikke det samme som å si at de er like gode spill eller like sterke på alle områder - det kommer helt an på hvilken sjanger du har å gjøre med og hvilke punkter man vurderer.

Jeg vet, det er det som er problemet med karakterer som avslutning på anmeldelser.

 

Jeg skjønner at det kan være slitsomt for anmeldere å alltid måtte tilegne et tall på en skala, som punktum for en tekstbasert anmeldelse somo de kanskje har brukt mye tid på. Dertil har Eurogamer's system mange fordeler.

Jeg mente bare at på en liste over anmeldelser vil mange folk ALLTID sammenligne disse tallene på spill som kan være totalt ulike.

Derfor blir publikasjonen Gamer.no sitt offisielle standpunkt nå, ifølge tallene at Zelda og ARMS er to spill av samme verdi.

 

Det kan bli litt feil, når, som du sier, "ARMS" er et godt første forsøk på noe som kan bli skikkelig bra, men ikke er helt optimalt, mens Zelda er et spill som sannsynligvis vil hanke inn det meste som er av spillpriser og bli sett på som et av de aller beste og mest banebrytende open-world spillene noensinne.

 

Uansett, lykke til videre med dine anmeldelser og jeg gleder meg til du gir Super Mario Odyssey 6/10. JK :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...