Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge dette er en nettshop så er det ingen vits i å kjøpe det. Ingen som gidder kun å kjøpe den alene og betale 100 kr i frakt? De eneste potensielle kundene er vel de som skal ha noe annet i tillegg... men hvis jeg var dem ville jeg heller ha ventet et par dager til en ordentlig tilbud kommer. Da kan man jo spare mer... hvis man f.eks. trengte et hovedkort så er det bedre å vente til et godt hovedkort kommer og du får 100-200 i avslag, enn å kjøpe en artic 5 og et hovedkort da med 20 kroner avslag sant?

 

Siden det er så små beløp så syns jeg Microplex kunne f.eks. tatt imot forhåndsbetaling og sendt det som brevpost og ikke som pakke. AS5 er jo lett i vekt, og det er ikke akkurat store beløp så den trenger neppe forsikring.

Lenke til kommentar
Dag 6 skuffer meg mye. Slike billige ting er det veeldig små beløp å spare noe på så dette ar svært skuffende :thumbdown:

På tide med noe som er "ettertraktet" sier no bare jeg.

Er jo ganske vanskelig å få til skikkelige priskutt på CPU og RAM, da! De mest attraktive varene er de som er vanskeligst å få en god pris på.

 

God jul, forresten! :xmas:

Lenke til kommentar

OH MY FUCKING GOD.

 

Er det mulig? 20kr spart på kjølepasta, kun 110-120 for oppkrav så har vi kjølepasta for ca. 150-160kr på en 2g tube.

 

Hadde forventet skjermkort, p4, lcd eller viktigst harddisker etter så mange dager med skrot. Megaskuffelse ass... helt elendig. Beklager mitt sterke utbrudd men når en webshop tilbyr slikt for bruk i julekalenderen burde hw.no sagt nei på vegne av brukerne. Som sagt, 20kr spart... hva er vitsen med å waste en luke på noe sånt? :(

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...