Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det nå egentlig iPhone 7 Plus som var først ute med to linser plassert ved siden av hverandre i hjørnet, slik artikkelen antyder? Huawei har vel f.eks. hatt det lengre enn Apple?

Nå er det jo ikke uvanlig at Apple får æren for andres ideer og oppfinnelser..

Lenke til kommentar

 

Kjøpte UMI Plus for litt siden. Elendig kamera. Elendig lyd. Skranglete luke for simkort. Ellers veldig bra design og utførelse. Men ble kjapt solgt. Lurer på å prøve Nubia Z17. Virker ikke helt toskete.

 

Hva med lenovo zuk z2 plus da?

Skal sjekke ut. Rekker ikke å få med meg alt. :)

Lenke til kommentar

UMIDIGItoppmulig.300x169.jpg

Jepp, her er det også et dobbelt kamera på baksiden!

 

TEST: UMIDIGI Z Pro

Det er bra dere fortsettet testingen av alternative telefoner som Umidigi. For dere som ønsker å importere direkte fra Kina selv så har Pro Z en forløper som heter Umi Z. Forskjellene er minimale. Tror det kun er kameraet. Så man kan spare litt på å kjøpe denne.

 

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umi-z

 

Det er en del kinesiske telefoner som ikke fungerer med vanlige og populære apper og funksjoner. F.eks. hadde jeg problemer med å få BankID på mobil til å fungere tilfredsstillende på stock med min LeEco Le Pro. Noen har problemer med Vipps som er ganske kresen. Min telefon passerte ikke safetynet testen og fikk problemer etter Netflix oppdatering. Snapchat har vært problematisk​ på noen telefoner. Noen har så energisparende skall at man ikke får nnotifikasjone. Jeg savner og håper dere kan inkludere kommentarer om telefonene fungerer med problematiske apper. Det er sikkert andre jeg ikke har tatt med her også som dere bør få med i testene.

Lenke til kommentar

 

UMIDIGItoppmulig.300x169.jpg

Jepp, her er det også et dobbelt kamera på baksiden!

 

TEST: UMIDIGI Z Pro

Det er bra dere fortsettet testingen av alternative telefoner som Umidigi. For dere som ønsker å importere direkte fra Kina selv så har Pro Z en forløper som heter Umi Z. Forskjellene er minimale. Tror det kun er kameraet. Så man kan spare litt på å kjøpe denne.

 

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umi-z

 

Det er en del kinesiske telefoner som ikke fungerer med vanlige og populære apper og funksjoner. F.eks. hadde jeg problemer med å få BankID på mobil til å fungere tilfredsstillende på stock med min LeEco Le Pro. Noen har problemer med Vipps som er ganske kresen. Min telefon passerte ikke safetynet testen og fikk problemer etter Netflix oppdatering. Snapchat har vært problematisk​ på noen telefoner. Noen har så energisparende skall at man ikke får nnotifikasjone. Jeg savner og håper dere kan inkludere kommentarer om telefonene fungerer med problematiske apper. Det er sikkert andre jeg ikke har tatt med her også som dere bør få med i testene.

 

 

Trenger ikke å kjøpe forgjengeren, jeg kjøpte min Umidigi Z Pro direkte fra produsent og som de andre sier så er det kameraet som ikke er helt topp, ellers så er telefonen meget bra til prisen, spesielt etter at vi fikk Android 7.1.1 og alt fungerer hos meg, både Vipps, Bankid, Nettbank m/fler.

 

Jeg har tidligere hatt One Plus sine telefoner og før det igjen Samsung (Helt til de begynnte å bli populær og skru opp prisene) og er ikke redd for å prøve noe nytt, byggkvaliteten på telefonen er ellers helt super, jeg sliter dog litt med svakt Wifi signal og 4G, om dette skyldes at telefonen er laget av aluminium eller ei vet jeg ikke(Har en sterk mistanke om det), men det ble ikke noe bedre etter Android 7.1.1 Så mest sansynlig kommer jeg til å gå tilbake til One Plus når femmeren kommer, jeg bor i litt grisgrendt strøk så mobil signalene er ikke 100% er derfor avhengig av en telefon som har bra mottak.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å kjøpe forgjengeren, jeg kjøpte min Umidigi Z Pro direkte fra produsent og som de andre sier så er det kameraet som ikke er helt topp, ellers så er telefonen meget bra til prisen, spesielt etter at vi fikk Android 7.1.1 og alt fungerer hos meg, både Vipps, Bankid, Nettbank m/fler.

 

Jeg har tidligere hatt One Plus sine telefoner og før det igjen Samsung (Helt til de begynnte å bli populær og skru opp prisene) og er ikke redd for å prøve noe nytt, byggkvaliteten på telefonen er ellers helt super, jeg sliter dog litt med svakt Wifi signal og 4G, om dette skyldes at telefonen er laget av aluminium eller ei vet jeg ikke(Har en sterk mistanke om det), men det ble ikke noe bedre etter Android 7.1.1 Så mest sansynlig kommer jeg til å gå tilbake til One Plus når femmeren kommer, jeg bor i litt grisgrendt strøk så mobil signalene er ikke 100% er derfor avhengig av en telefon som har bra mottak.

Vet at forskjellen kun er 10-15%. Men mtp at forskjellen kun er kameraet, som uansett ikke er grunnen til at noen kjøper denne. Da er det greit å vite at man Kan spare litt. Umi Z ble lansert i desember og Umidigi Z Pro kom i februar, så forskjellen er kun akademisk på alle måter.

 

Uansett takk for tilbakemelding angående fungering av vanlige funksjoner. Vurderer denne som en backup telefon.

Lenke til kommentar

Skal til Hong Kong om noen uker, har tenkt å kjøpe mobil der, er det lurt? Vil den da fungere som den skal i Norge?

 

Spørs jo hvilken telefon du skal kjøpe det da? om du skal kjøpe en Umidigi så vil den fungere, men om du kjøper en One Plus telefon for eksempel så vil du få en asiatisk utgave og da har du nok ikke alle 4G bandene som vi har i Norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...