Gå til innhold

Project Scorpio heter Xbox One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe SSD? Hallo, vi er i 2017

 

Selvsagt, hvis du har lyst til at den skal koste opp i 5-6k, om ikke mer. Da jeg tror at bare de specsa der i seg selv gjør at den kommer til å koste rundt 3-4k, om ikke 5k. Så jeg syntes at det er greit at de ikke putter i en SSD, ei heller la valget ligge der for de som måtte ønske.
Lenke til kommentar

XboneX, XboxOneX, uff dette høres og ser mer ut som et nick man kunne se på mIRC på 90-tallet, hvorfor ikke bare kalle den Scorpio ja.

 

Men forstod ikke artikkelen, kan denne fysisk lese 360 plater? Har ikke spilt Xbox siden 360, og har de 30 beste spillene fortsatt på disk, men selve konsollen høres ut som et jetfly så vurderer denne hvis den kjører fysiske 360 spill. Noen som vet? Var dårlig formulert i artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser verkligen ingen grunn til å kjøpe en scorpio, samtlige exclusives som kommer på denne consollen kommer på pc, og der kan du faktisk oppnå 4k 60fps.

Ja, men du må ha Windows 10 og du må vel bruke Microsoft Store? To store argumenter imot for mange.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Ser verkligen ingen grunn til å kjøpe en scorpio, samtlige exclusives som kommer på denne consollen kommer på pc, og der kan du faktisk oppnå 4k 60fps.

 

Ja, men du må ha Windows 10 og du må vel bruke Microsoft Store? 2 store argumenter imot for mange.

Hater windows 10, pcen min begynner å bli utdatert. Vurderen Xbox One X. Om Xbox One X kjører 1440p på 60fps så er det greit for meg. Vil heller ha det enn 30fps i 4k.

Lenke til kommentar

 

Ser verkligen ingen grunn til å kjøpe en scorpio, samtlige exclusives som kommer på denne consollen kommer på pc, og der kan du faktisk oppnå 4k 60fps.

Ja, men du må ha Windows 10 og du må vel bruke Microsoft Store? To store argumenter imot for mange.

 

 

 

De fleste av disse spillene kommer naturligvis på Steam. Ori, Shadow of War osv er jo alle spill som vil være å finne på Steam om ikke Microsoft har betalt for å få de eksklusivt på Windows Store, noe som ville vært en merkelig investering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...