Gå til innhold

iOS 11 kan automatisk slette apper du ikke bruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 

 

Det kommer nok ikke til å skje, og jo android har iaf hatt funksjonen siden 2.3, mener det var mulig i tidligere versjoner også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen?

 

Det kommer nok ikke til å skje, og jo android har iaf hatt funksjonen siden 2.3, mener det var mulig i tidligere versjoner også.

Hvorfor skal de holde tilbake det? Det er en kronglete og rotete meny som gjør at jeg ikke takler disse telefonene.

Lenke til kommentar

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 

Hvilke er det du potensiellt ikke får flyttet på. Om jeg vil kan jeg få hjemskjermen til å inneholde bare 3dje parts apper, på min iphone 7.

Endret av Tømmerås
Lenke til kommentar

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 

 

Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

 

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 

 

Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli?

 

Selvfølgelig er det nyttig. Har iPad Pro og Apple TV. Der er jeg nødt til å skjule alle tulleappene fra Apple i en egen mappe på hjemskjermen eller på andre skjermer. På S8 trenger jeg ikke en gang å ha slike apper synlig på noen skjermer. De kan ev. hentes opp fra menyen. Liker også hvordan Android har støtte for widgets på hjemskjermen, eks. Ruters favorittavganger eller været.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

 

 

Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 

 

Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli?

 

Selvfølgelig er det nyttig. Har iPad Pro og Apple TV. Der er jeg nødt til å skjule alle tulleappene fra Apple i en egen mappe på hjemskjermen eller på andre skjermer. På S8 trenger jeg ikke en gang å ha slike apper synlig på noen skjermer. De kan ev. hentes opp fra menyen. Liker også hvordan Android har støtte for widgets på hjemskjermen, eks. Ruters favorittavganger eller været.

 

 

Skjønner, men da "skjermen" er det samme som menyen i iOS kommer aldri slike snarveier til å komme. Jeg har heller ikke noe problem med at det ikke kommer, da poenget i iOS er at man flytter de appene man bruker mest på første/andre skjerm - som i grunn er veldig logisk og like effektivt som snarveier - og i tillegg har man søkemenyen for å finne de mindre brukte  på null komma niks. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...