Gå til innhold

ANMELDELSE: Tekken 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Og du kan spille alene, du kan trene, spille over nett og en rekke andre ting."

 

En rekke andre ting? Som hva da? Det eneste andre du kan gjøre utenom historien er en helt standard Arcade-mode, med eller uten premie etter hver kamp. That's it. Det er "en rekke andre ting."

 

"Alle disse gjenstandene kan skaffes på litt forskjellige måter, men hovedkilden din blir penger, som du tjener når du spiller."

 

Feil. Det aller meste åpnes opp tilfeldig via Treasure Batle. Det er veldig lite man kan kjøpe for penger, og det er nøyaktig samme gjenstander til samtlige folk. Men på den annen side må man kjøpe alt til hver jævla karakter, så da blir det jo mye. Vil du ha en cowboyhatt til alle 35+ folkene må du kjøpe den hatten 35+ ganger. Åpner du en hatt i Treasure Battle er den automatisk åpnet til alle. Så sånn sett er penger viktig. Jeg er bare ikke en stor fan av å kjøpe samme utstyr til samtlige folk. Hadde det i det minste vært unike ting til hver karakter som i Injustice 2... :-(

 

Min egen konklusjon er at gameplayet er på topp, og det er en mange interessante karakterer her. Men det er alt for lite annet innhold her. Spiller du ikke over nett eller med venner går du nok rimelig fort lei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Og du kan spille alene, du kan trene, spille over nett og en rekke andre ting."

 

En rekke andre ting? Som hva da? Det eneste andre du kan gjøre utenom historien er en helt standard Arcade-mode, med eller uten premie etter hver kamp. That's it. Det er "en rekke andre ting."

 

"Alle disse gjenstandene kan skaffes på litt forskjellige måter, men hovedkilden din blir penger, som du tjener når du spiller."

 

Feil. Det aller meste åpnes opp tilfeldig via Treasure Batle. Det er veldig lite man kan kjøpe for penger, og det er nøyaktig samme gjenstander til samtlige folk. Men på den annen side må man kjøpe alt til hver jævla karakter, så da blir det jo mye. Vil du ha en cowboyhatt til alle 35+ folkene må du kjøpe den hatten 35+ ganger. Åpner du en hatt i Treasure Battle er den automatisk åpnet til alle. Så sånn sett er penger viktig. Jeg er bare ikke en stor fan av å kjøpe samme utstyr til samtlige folk. Hadde det i det minste vært unike ting til hver karakter som i Injustice 2... :-(

 

Min egen konklusjon er at gameplayet er på topp, og det er en mange interessante karakterer her. Men det er alt for lite annet innhold her. Spiller du ikke over nett eller med venner går du nok rimelig fort lei.

 

Makan til sytebukk...

Lenke til kommentar

"Og du kan spille alene, du kan trene, spille over nett og en rekke andre ting."

 

En rekke andre ting? Som hva da? Det eneste andre du kan gjøre utenom historien er en helt standard Arcade-mode, med eller uten premie etter hver kamp. That's it. Det er "en rekke andre ting."

 

"Alle disse gjenstandene kan skaffes på litt forskjellige måter, men hovedkilden din blir penger, som du tjener når du spiller."

 

Feil. Det aller meste åpnes opp tilfeldig via Treasure Batle. Det er veldig lite man kan kjøpe for penger, og det er nøyaktig samme gjenstander til samtlige folk. Men på den annen side må man kjøpe alt til hver jævla karakter, så da blir det jo mye. Vil du ha en cowboyhatt til alle 35+ folkene må du kjøpe den hatten 35+ ganger. Åpner du en hatt i Treasure Battle er den automatisk åpnet til alle. Så sånn sett er penger viktig. Jeg er bare ikke en stor fan av å kjøpe samme utstyr til samtlige folk. Hadde det i det minste vært unike ting til hver karakter som i Injustice 2... :-(

 

Min egen konklusjon er at gameplayet er på topp, og det er en mange interessante karakterer her. Men det er alt for lite annet innhold her. Spiller du ikke over nett eller med venner går du nok rimelig fort lei.

 

Det jeg mente med en rekke andre ting er at det finnes mange ulike modi du kan velge å spille, både i enspiller og flerspiller. Enkeltkamper, treningskamper, mot CPU, mot en venn, turnering, lobby osv.

Jeg kunne vært mer presis i formuleringen min her.

 

Hovedkilden til gjenstander er penger. Ja, det er riktig at du også har gjenstander som kun låses opp hvis du får det i en Treasure Battle, men kostymer og ekstrainnhold som video og lignende låses opp med Fight Money. Jeg liker best å spille mot andre mennesker, og har derfor ikke brukt mest tid på denne modusen.

 

Men det er riktig at dette kanskje er den mest effektive måten å skaffe penger og gjenstander på. Jeg synes bare ikke det er den morsomste, da Tekken alltid er mest gøy når man spiller med og mot andre folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...