Gå til innhold

FIFA 18 får ingen historiemodus på Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noen overraskelse at EA ikke gjør noen effort for Nintendo. De vet vel at sports-spill ikke gjør det bra på deres plattformer uansett. Jeg syntes det er overraskende at de gadd å lage en Switch-versjon i utgangspunktet. Personlig kunne jeg ikke ha brydd meg mindre.

Lenke til kommentar

Dette er ikke overraskende i det hele tatt. FIFA på Nintendokonsoller har siden Wii-tiden vært bleke kopier av de reelle utgavene.

 

På Wii-spillene stod det faktisk på selve esken at spillet var det samme som fjorårets utgave, bare med oppdaterte overganger for spillere.

 

Resultatet, både på Wii og Wii U, ble selvsagt elendig salg, noe som ledet til at EA droppet å utgi Fifa på Nintendo frem til neste konsoll. Nå er neste konsoll her. Den har svakere hardware enn konkurrentene, bleke kopier utgis på den, salget svikter og EA kutter ut.

Lenke til kommentar

Hardware messig så er vel switch litt bedre enn ps3 og 360 men svakere enn ps4 og xbone så ikke så rart at de kutter ut en del funksjoner.

 

Er nok mer en "litt" sterkere enn PS360, men dogen del svakere enn XO/PS4. Men dem kunne ha vannet ned en XO versjon til Switch. Så mye takler den. Men heller porter de PS360 versjonen. Håper ikke dem klager på salgstall etter dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Hardware messig så er vel switch litt bedre enn ps3 og 360 men svakere enn ps4 og xbone så ikke så rart at de kutter ut en del funksjoner.

 

Er nok mer en "litt" sterkere enn PS360, men dogen del svakere enn XO/PS4. Men dem kunne ha vannet ned en XO versjon til Switch. Så mye takler den. Men heller porter de PS360 versjonen. Håper ikke dem klager på salgstall etter dette.

PS360 versjonen av Fifa 18 er Fifa 17 med oppdaterte spillerstaller, klubber osv. Fifa 18 Switch er nok ikke port av denne. (sjekk PS360 legacy versjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...