Gå til innhold

PlayStation VR har nådd stor salgsmilepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne helt sikkert ha solgt en halv million til i Japan om de hadde hatt nok tilgjengelig. Her har det vært utsolgt siden dag 1, og det har ikke vært mulig å få tak i PSVR i noen av de store elektronikkvarehusene i Japan eller på nett siden lanseringsdato såvidt jeg vet. Kun mulig via importsjapper og bruktbutikker, men da ofte til dobbel pris.

 

Jeg kjøpte mitt når jeg var i England.

Lenke til kommentar

Vr overrasket meg posetivt. Bilspill er herlig. Men mest overrasket er jeg over 3d filmer. Vr er jo slik 3d filmer egentlig skulle være.

 

Jeg har tenkt litt og når man får dette inn i behagelige trådløse briller på størrelse av vanlige briller så kan den konkurere ut skjermen.

 

Men det er veldig langt dit.

Lenke til kommentar

Spiller VR 90% av tiden nå. PSVR. REsident evil 7 er helt unikt. EVE: valkyire pvp er morro. Farpoint er awesome, men det som ovverrasket meg er Star trek Bridge crew (som er det nyeste, og ikke farpoint). Cross platform med vive og rift. Ganske simpelt, ganske lite content med tanke på campaign og missions men HØY replayability pga sosiale. Har vel nærme 50 timer nå, og syns enda dette er morro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser nytten av vr i bilspill, men alt annet har ikke funket for meg desverre.

 

Interessant! Jeg fant ingen nytte av VR i bilspill selv. Spilte kun Dirt Rally altså. Det jeg opplevde er at man(jeg) fokuserer uansett rett frem når man kjører i høy hastighet. Slik at jeg ikke fikk noen glede eller nytte av å kunne se meg rundt.

 

Hvilken nytte av det fikk du? :)

Lenke til kommentar

 

Ser nytten av vr i bilspill, men alt annet har ikke funket for meg desverre.

Interessant! Jeg fant ingen nytte av VR i bilspill selv. Spilte kun Dirt Rally altså. Det jeg opplevde er at man(jeg) fokuserer uansett rett frem når man kjører i høy hastighet. Slik at jeg ikke fikk noen glede eller nytte av å kunne se meg rundt.

 

Hvilken nytte av det fikk du? :)

 

 

Bedre fartsfølelse blandt annet, du kan jo se rundt i bilen du sitter i, om du har biler ved siden av deg, kjenner suget i magen ved hopp og når du nærmer deg svinger i stor fart.Du burde prøve å kjøre fortere i Dirt Rally. ;)  Ellers har jeg spilt flere bilspill i vr på pc. Nå har jeg racing rigg med playseat og Thrustmaster T500RS og TH8A Shifter, kankje det hjelper litt.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

 

 

Ser nytten av vr i bilspill, men alt annet har ikke funket for meg desverre.

Interessant! Jeg fant ingen nytte av VR i bilspill selv. Spilte kun Dirt Rally altså. Det jeg opplevde er at man(jeg) fokuserer uansett rett frem når man kjører i høy hastighet. Slik at jeg ikke fikk noen glede eller nytte av å kunne se meg rundt.

 

Hvilken nytte av det fikk du? :)

 

 

Bedre fartsfølelse blandt annet, du kan jo se rundt i bilen du sitter i, om du har biler ved siden av deg, kjenner suget i magen ved hopp og når du nærmer deg svinger i stor fart.Du burde prøve å kjøre fortere i Dirt Rally. ;)  Ellers har jeg spilt flere bilspill i vr på pc. Nå har jeg racing rigg med playseat og Thrustmaster T500RS og TH8A Shifter, kankje det hjelper litt.

 

 

Jeg synes også VR i bilspill er gøy, men må innrømme fartsfølelsen synes jeg er ganske dårlig, jeg kom ksonsitent for raskt inn i svinger når jeg kjørte basert på "oppfattet fart".

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ser nytten av vr i bilspill, men alt annet har ikke funket for meg desverre.

Interessant! Jeg fant ingen nytte av VR i bilspill selv. Spilte kun Dirt Rally altså. Det jeg opplevde er at man(jeg) fokuserer uansett rett frem når man kjører i høy hastighet. Slik at jeg ikke fikk noen glede eller nytte av å kunne se meg rundt.

 

Hvilken nytte av det fikk du? :)

 

 

Bedre fartsfølelse blandt annet, du kan jo se rundt i bilen du sitter i, om du har biler ved siden av deg, kjenner suget i magen ved hopp og når du nærmer deg svinger i stor fart.Du burde prøve å kjøre fortere i Dirt Rally. ;)  Ellers har jeg spilt flere bilspill i vr på pc. Nå har jeg racing rigg med playseat og Thrustmaster T500RS og TH8A Shifter, kankje det hjelper litt.

Okay jeg får kanskje gi det et nytt forsøk da :) Vil tror at racing rigg med playseat hjelper en god del på følelsen ja! Litt misunnelig på den hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...