Gå til innhold

SNIKTITT: Apple iPad Pro (2017) iPad Pro lever endelig opp til navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser genialt ut å scanne dokumenter, OCR konverter dem og signere. Det samme med å lage enkle skisser og tegninger (håper OneNote støtter dette).

 

Det var mye fancy som ble vist fram som AR og annet kjafs. For det enkle som er beskrevet øverst. Trenger man da virkelig kraften til en iPad Pro? Hadde vært så vanvittig nyttig å kunne gjøre dette og jeg tror en vanlig iPad hadde vært kraftig nok til det. Synd man må ut med så hinsides mye penger for å få denne nyttige funksjonen

Lenke til kommentar

"Alt går lynende raskt på en ny iPad Pro. Ting som vanligvis ville tatt tid på en vanlig PC, gjøres på flekken her."

 

Slike skryteutsagn er bare teite. Er det rart at folk tuller med at dere er kjøpt og betalt av Apple :p

 

Ja, stusser litt over den uttalelsen, hvilken noenlunde likeverdig oppgave er det som går mye raskere på en ipad enn en normal PC til feks 10 000?

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Alt går lynende raskt på en ny iPad Pro. Ting som vanligvis ville tatt tid på en vanlig PC, gjøres på flekken her."

 

Slike skryteutsagn er bare teite. Er det rart at folk tuller med at dere er kjøpt og betalt av Apple :p

 

Du vet jo at hvis noen skriver (gud forby) noe som helst negativt om et eple produkt så får de ikke komme på neste eple lansering, så da er det jo liksågreit å helgardere seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For min del er valget fremdeles akkurat like enkelt...

 

Dette er fremdeles bare en forvokst iPad...

 

Sant nok, men ipad er et ganske bra produkt det, så det er jo ikke nødvendigvis noen krise i seg selv.

 

AtW

 

 

Jojo. Jeg har aldri kritisert iPad som produkt, men for min del er det ikke noe ved pro som gjør den mer aktuell. Jeg kunne til nød tenkt meg en da jeg tegner litt, men ikke til den prisen, og da er også den nye Surfacen vell så aktuell til akkurat det formålet og mye mer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...