Gå til innhold

Acers lille kube tar også jobben som trådløs mobillader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Kan kanskje være nyttig til "offentlig" bruk som internettkafeer, bibliotek, flyplasser, messer og lignende der man har litt tid og kanskje ikke tok med seg lader/batteribank.

Lenke til kommentar

Kan kanskje være nyttig til "offentlig" bruk som internettkafeer, bibliotek, flyplasser, messer og lignende der man har litt tid og kanskje ikke tok med seg lader/batteribank.

Det er fint å bruke på jobb også. Frem og tilbake mellom møter osv. er det greit å slenge fra seg telefonen og samtidig få litt strøm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så veldig praktisk når slike pcer blir mest brukt som mediasenter osv. og når man får en melding eller noe så må man reise seg fra sofaen og gå til tv-bordet når mobilen er på lading.

 

Da foreslår jeg at du ikke kjøper en sånn, men for andre som ikke er en sofagris er det jo en smart løsning.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe nytt det her. Jeg har sett en video får fler år tilbake der dem utviklet slike q ladere det var tenkt å ha det løsning ved siden av bærbare pc der man kan lade tlf siden av pc mens du jobbet på pc eller uten.

Og en svær skål med q lade funksjon der alle hustander kan dumpe oppi alle enheter og lade det samtidig på ett plass. Også har dem utviklet batterier som lades slik. Jeg synes det er spennende med trådløse løsninger. Imponert på bilde kvaliteten og den enkel fiber ledning løsningen til samsung qled tv sine. Vell acer er ikke først på dette men skjønner heller ikke hvorfor de utviklerene av q skål q batterier og q pcer ikke er på markedet allerede diden dem hadde ferdig produkt og for fler år tilbake.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...