Gå til innhold

Need for Speed Payback er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner så Need for Speed slik det en gang var med europeiske biler og europeiske veier...men slik er det vel bare å være gammel :p

 

Plukker vel opp dette også når det er billig nok for litt hjernedød underholdning :)

 

Kakeshoma​: jeg regner med at du er ung og ikke vet bedre...

Endret av Civilix
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Kakeshoma​: jeg regner med at du er ung og ikke vet bedre...

 

Haha, Hot Pursuit 2 var det beste av NFS.. Syns ikke de senere har vært noe tess, men er kanskje konseptet jeg ikke liker.

Er mer fan av typ GRID o.l.

NFS 3: Hot Pursuit og NFS: Underground er de soleklart beste spillene i serien. En noe overraskende dark horse er også NFS: Porche Challenge, som var bedre enn det hadde noen rett til å være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Dette så jo (ikke overraskende) søppel ut.. De fleste NFS-spillene har jo vært det. Underground-spillene og det originale Most Wanted er vel de eneste jeg virkelig har likt, og noe jeg har vokst opp med. The Run og Hot Pursuit hadde grei underholdningsverdi av de senere spillene, men resten av dem har vært møkk. Digget modifiseringsmulighetene i Need for Speed (2015), men det var vel egentlig det. Ikke rart når de bare spyr ut nye spill hvert år for å holde salgene igang framfor å faktisk lage et av dem skikkelig. Men de passer vel best til kids som digger F&F-lignende Hollywood-action uten realisme og dybde.

Endret av Slettet-2spvYRBZtB
Lenke til kommentar

Synes det er litt synd at det ikke vises mer av hvordan bilene oppfører seg. Kamera samt blandingen mellom pre-rendered og in-game bilder gjør det jo umulig å vite hvordan ting oppfører seg. I tillegg la jeg merke til at i de situasjonene bilene flipper gjennom luften så var det overhode ingen skade på dem i fronten... ergo, skademodellene vil være minimalistiske til fraværende.

 

Jeg synes at vi i 2017 bør forvente at det er en sånn noenlunde grei (trenger jo ikke være BeamnNG nivå) skademodell samt underholdende (trenger ikke være helt realistisk, men utfordrende nok til at det gir litt kjøreglede og ikke slik at man kan kjøre 300 km/h gjennom en hårnålssving).

 

Men ang. skademodellene - fatter ikke at de alltid skal låse seg selv til lisensierte biler. De skaper jo bare kjipe begrensninger for seg selv, og det er lite originalt. Lag nå heller noen skikkelig nye men klart inspirerte modeller som gir dem muligheten til å gå bananas med skademodeller, tilpasninger etc. etc.

 

Så er nok dessverre bare å konstanter, ut i fra hva vi har sett, at dette også blir et særdeles dårlig kjørespill, som nok er mer underholdende for de som bryr seg mer om å hive feite spoilere på biler.

Mon tro om det ikke hadde vært bedre å laget et dedikert spill for disse, istedenfor å skuffe oss kjøreentusiaster gang etter gang.

Lenke til kommentar

Kommer aldri tilbake. Blæste superbiler i nydelige omgivelser kan du gjøre i andre spill.

 

NFS 2 SE. Remake av det spillet mmmm. Hadde solgt ræva, men det hadde vært best. Salgstall er omvendt kvalitet.

 

NFS 2 SE hadde jeg utallige timer med, Pentium 1 og 3DFX :cool:

 

Intro videoene og presentasjonene av bilene i NFS 2 husker jeg var helt konge, sammen med musikken og banene.

 

NFS 3 var artig det å, men ikke på høyde med 2'ern.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

NFSU2 var bra. Det er vel flere spill etter NFSU2 enn før

De gode spillene blir vel NSF2 NSF3, Porsche var bra men kjedelig i lengden, NFSU2, most wanted (orginale) og så muligens Shift for det var faktisk ganske forsegjort :)

Endret av BX3.Moo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...