Gå til innhold

ANMELDELSE: TrackMania 2 Lagoon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både Trackmania United og 2, men dette virker mer som en slags DLC til 2 enn et eget spill.

 

Ja, det kan du godt kalle det, alle i 2-serien er i mine øyne overpriset med normal utsalgspris, da det ikke gir så mye mer enn united, og hvert miljø koster endel. Generelt er det bra spill, mens synes avogtil gamer er litt vel snille med å hoppe over ulempene i teksten sin (sånn sett er denne anmeldelsen av de bedre, her er det ihvertfall tatt tak i momenter som har vært til en viss irritasjon ganske lenge i serien)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Jeg har både Trackmania United og 2, men dette virker mer som en slags DLC til 2 enn et eget spill.

 

Ja, det kan du godt kalle det, alle i 2-serien er i mine øyne overpriset med normal utsalgspris, da det ikke gir så mye mer enn united, og hvert miljø koster endel. Generelt er det bra spill, mens synes avogtil gamer er litt vel snille med å hoppe over ulempene i teksten sin (sånn sett er denne anmeldelsen av de bedre, her er det ihvertfall tatt tak i momenter som har vært til en viss irritasjon ganske lenge i serien)

 

AtW

Enig, (nye)maniaplanet gjorde meg nesten fysisk dårlig når jeg tenkte å restarte TM-spillingen igjen med toeren. Ble med et kjøp, spilling noen få timer og aldri mer.

På en måte merkelig, TMUnited er nok det spillet jeg har absolutt mest timer med og det var veldig omstendelig om man var inne i miljøet - men omtrent fullstendig "modbart" på både skins, baner, musikk osv.. Det var vel et av de best besøkte multiplayer for en 5-6 år siden. Kanskje jeg kjøper dette, men ja - på salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...