Gå til innhold

Sjekk de nye, stilfulle VR-brillene til Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det store spørsmålet er jo:

 

Hva skal vi se i VR med dem?

 

Oculus og Vive har jo laget hver sin "camp" av spill. Skal MS komme inn som en tredje part? Eller skal vi få slutt på galskapen og alle være samlet så vi kan få mest mulig VR støtte der ute.

 

Det er uansett veldig lite prate om software til disse hardware annonseringene. Spesielt med tanke på at det er under 6 mnd til det skal komme.

 

Personlig er håper jeg at jeg endelig kan spille Elite Dangerous i VR med disse.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Men det store spørsmålet er jo:

 

Hva skal vi se i VR med dem?

 

Oculus og Vive har jo laget hver sin "camp" av spill. Skal MS komme inn som en tredje part? Eller skal vi få slutt på galskapen og alle være samlet så vi kan få mest mulig VR støtte der ute.

 

Det er uansett veldig lite prate om software til disse hardware annonseringene. Spesielt med tanke på at det er under 6 mnd til det skal komme.

 

Personlig er håper jeg at jeg endelig kan spille Elite Dangerous i VR med disse.

 

AKIRA

 

Det er da ikke så mye som ikke støttes av både rift og vive. Campene er vel mere rift/vive, psvr og mobile løsninger.

 

Det er mye nytt enda og bransjen vet ikke helt hvor de vil. Jeg tror ms har en temmelig flott mulighet. Det kommer vel ihvertfall tre sett som kommer til å støttes nativt i Windows 10, og da sikkert kommende xboxer. Gjør de mere komfortable, mindre, trødløse og med mye høyere oppløsning så kan de bli populære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...