Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds får reprisefunksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

 

Det kom en stor update nå den 25 mai, der de fokuserte på ytelse. Jeg gikk opp ca 20 fps med GX970. Men etter patchen ble lagg/rubberbanding mye værre, ihvertfall på EU server. Hvis du skal spille anbefaler jeg faktisk Asian eller Oceania server, på de bruker det å flyte veldig bra, men noen unntak. EU er helt horribelt for tiden

Lenke til kommentar

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

 

Ikke nevneverdig for nyere maskiner. Det er ikke fokuset deres for Juni heller så det kan nok ta litt tid før du ser den helt store forandringen i klientytelse. Forhåpentligvis ser vi en forbedring på serverdelen nå iløpet av Juni da.

Lenke til kommentar

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

 

Jeg sitter selv med en 7700K(stock per nå) og GTX 1070. Spiller på 1440p og blanding mellom high og low. Sitter jevnt på 80-100fps, noen perioder der jeg går ned i 50, men sjeldent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

Det kom en stor update nå den 25 mai, der de fokuserte på ytelse. Jeg gikk opp ca 20 fps med GX970. Men etter patchen ble lagg/rubberbanding mye værre, ihvertfall på EU server. Hvis du skal spille anbefaler jeg faktisk Asian eller Oceania server, på de bruker det å flyte veldig bra, men noen unntak. EU er helt horribelt for tiden

 

Er ikke det helt forferdelig med pingen da?

Lenke til kommentar

 

 

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

Det kom en stor update nå den 25 mai, der de fokuserte på ytelse. Jeg gikk opp ca 20 fps med GX970. Men etter patchen ble lagg/rubberbanding mye værre, ihvertfall på EU server. Hvis du skal spille anbefaler jeg faktisk Asian eller Oceania server, på de bruker det å flyte veldig bra, men noen unntak. EU er helt horribelt for tiden

 

Er ikke det helt forferdelig med pingen da?

Pingen er ikke det verste, er heller random pingspikes, får ikke lootet pga lag, åpnet dører etc..

 

Mest irriterende buggen er at du ikke kan bruke medic mens du har våpen oppe, så du må trykke x å legge fra deg våpenet. Dette skjer ikke hver gang ,men ofte nok til at man blir litt lei :)

 

Men fortsatt ett knallgøy spill! Håper litt på et nytt map snart :/

Lenke til kommentar

Jeg har en high-end rig som drar f.eks R6 Siege med alt på Max med 100+ fps, men i dette sliter jeg med å komme over 20. Ga opp etter 4 timer. Spiller ikke et spill med PS1-grafikk og ytelse på en så kraftig maskin.. Og når utviklerne tar seg en ferie og fokuserer på helt feil opplegg så blir man ihvertfall oppgitt.

Lenke til kommentar

Har en kompis med GTX1080TI og en en Asus ROG 3440x1440 (usikker på CPU). Han kjører ganske flatt på rundt 80fps+. Han har gått ned på shadows (høy kvalitet gir for mørkt miljø) og foilage (mindre gress og "støy"), ellers high på alt. 
Jeg spiller heller ikke på PS1-grafikk, så ivrig gamer er jeg ikke. Grafisk sett er vel ikke spillet noe spydspiss uansett, men det er funksjonelt. Uansett early access, så det bør være rom for relativt mye optimalisering etterhvert.

Lenke til kommentar

 

 

Har spillet blitt mere optimalisert ? Testet for en stund siden og helt forferdelig ytelse på en ny i7-7700k 5GHZ med GTX 1080ti og 32 GB ram. Har ikke prøvd siden den gang.

Det kom en stor update nå den 25 mai, der de fokuserte på ytelse. Jeg gikk opp ca 20 fps med GX970. Men etter patchen ble lagg/rubberbanding mye værre, ihvertfall på EU server. Hvis du skal spille anbefaler jeg faktisk Asian eller Oceania server, på de bruker det å flyte veldig bra, men noen unntak. EU er helt horribelt for tiden

 

Er ikke det helt forferdelig med pingen da?

Det er akkurat samme hardware på serverne i alle regionene.

Lenke til kommentar

Uansett early access, så det bør være rom for relativt mye optimalisering etterhvert.

Lett å si om de fleste early access spill, men sjeldent det blir gjort mye utav det. Det ble lovet optimalisering i mai var det vel, men det gjorde ikke rare underverker. Tar opp spillet i ny og ne fordi det er gøy, men irriterende at ikke optimalisering av ytelse er høyere på agendaen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en high-end rig som drar f.eks R6 Siege med alt på Max med 100+ fps, men i dette sliter jeg med å komme over 20. Ga opp etter 4 timer. Spiller ikke et spill med PS1-grafikk og ytelse på en så kraftig maskin.. Og når utviklerne tar seg en ferie og fokuserer på helt feil opplegg så blir man ihvertfall oppgitt.

 

Merkelig! Kjører spillet i 80+ fps med noen små drops/spikes (som regel skjer det på plasser hvor du merker at spillet ikke er 100% optimalisert).

 

Hvilke speccs har du siden du såvidt får til 20 fps? Noe må være fryktelig galt, innstillinger eller hardware/software/driver.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...