Gå til innhold

Denne 3D-skriveren koster under tusenlappen og har Wi-Fi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd den ikke finnes på annet en ebay mulig?

Så tror ikke den kan ventes på elkjøp\power eller en norsk forhandler med det første.

Uansett håper jeg den dukker opp på finn.no

 

For det hadde vært bra.

 

Jeg kan anbefale og bestille på Ebay... Men du bør sette deg inn i en del ting uansett...

 

Stepper motor og stepper kontrollere er det som er størst risiko for store "skader" på utstyret..

mens strømforsyningen er størst risiko for "bran"

 

Det er tøft med 3d printer men det er begrenset hva du klarer og printe ettersom FDM (vanligste printerene) smelter plast og legger det lagvis..

med denne løsningen kreves mye "forarbeid" for og printe hull og avstander(bruer) samtidig som kvalitet nyaktighet er i laveste laget og printespeed er "alt" for treg...

 

Jeg har en i3 løsning som gir lett tilgang på diverse løsninger og oppgraderinger..

selv tror jeg løsningen blir SLA printere eller lignende som printer i en veske basert løsning med lys/laser, da disse er mange ganger raskere og høyere oppløsning..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Den omtalte 3d-skriveren virker som et tvilsomt prosjekt. Jeg har fulgt denne et års tid og på tross av at de har samla inn 5 millioner kroner, har de gang på gang endra design og utsatt leveransene, så folk begynner å bli litt sure.

 

Skal du ha deg 3d-skriver, hør med https://3dnet.no/ - de har peiling og det koster ikke all verdens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...