Gå til innhold

Dette er Android-skaperens egen telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bærer i rett retning! Morsomt skal det dog bli når iPhone også er rammeløs, for da har virkelig designerne klart å gjøre design irrelevant! ?

 

Savner minnekort, rett og slett fordi det er en ekstra sikkerhet. Ødela min S6 skjerm, måtte kjøpe Dr.Fone til 300 for å hente ut alt. Cred til Dr.Fone som har software som kan hente data i Odin-mode da.

Lenke til kommentar

Hadde gjennomsiktig OLED vært mulig? Slik at skjermen kunne bli gjennomsiktig kun når kameraet skulle brukes...

 

Jeg vet at det finnes gjennomsiktige skjermer, men jeg vet ikke om de er foreløpig lyssterke og klare nok til at det ville sett pent ut. Vet heller ikke om det ville latt seg gjøre på en telefon. Det er kanskje bedre med et tomt felt enn ett med en skjerm man ikke ser? Endret av Elibor
Lenke til kommentar

 

På nedsiden bør det nevnes at 

 

* den mangler QI-lading

* den er ikke vanntett

* den har fingeravtrykksensor på baksiden

* den har en dårlig LCD-skjerm i stedet for en OLED-skjerm

Fingeravtrykksensor på baksiden er utrolig behagelig, så sant den er plassert riktig, ser ikke på det som ett minus overhodet. Blir større plass på forsiden også.

Har det på min G5, og ønsker ikke telefon med det på forsiden lenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Fingeravtrykksensor på baksiden er utrolig behagelig, så sant den er plassert riktig, ser ikke på det som ett minus overhodet. Blir større plass på forsiden også.

Har det på min G5, og ønsker ikke telefon med det på forsiden lenger.

Bruker du aldri telefonen når den ligger på bordet eller er lent opp mot noe? Da er jo baksiden utilgjengelig. Jeg gjør dette ganske ofte, så leser på baksiden ville vært et hinder for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

FDD-LTE: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 66

Betyr dette full 4G-støtte i Norge?

 

Vurderer sterkt å importere, regner med den bare er tilgjengelig i USA for øyeblikket.

Nesten Telia og Teleor benytter 3, 7 og 20 så de er dekket men ice.net benytter 3, 20 og 31 og er dermed ikke helt dekket.

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe

Lenke til kommentar

Bruker du aldri telefonen når den ligger på bordet eller er lent opp mot noe? Da er jo baksiden utilgjengelig. Jeg gjør dette ganske ofte, så leser på baksiden ville vært et hinder for meg.

 

Jeg vil påstå at 90% av gangene man skal låse opp telefonen så tar man den i hånden, altså ikke ligger på bordet eller mot en vegg. I tillegg så kan man også ha "Smart Lock" på som gjør at den ikke trenger fingeravtrykk om du er hjemme, koblet til diverse Wi-Fi eller andre situasjoner.

 

Fingeravtrykk på baksiden er en mye bedre løsning enn på framsiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Fingeravtrykksensor på baksiden er utrolig behagelig, så sant den er plassert riktig, ser ikke på det som ett minus overhodet. Blir større plass på forsiden også.

Har det på min G5, og ønsker ikke telefon med det på forsiden lenger.

Bruker du aldri telefonen når den ligger på bordet eller er lent opp mot noe? Da er jo baksiden utilgjengelig. Jeg gjør dette ganske ofte, så leser på baksiden ville vært et hinder for meg.

Mine siste telefoner har jeg satt opp til ikke å låse når jeg er hjemme, i bilen, tilkoblet begge headsettene mine, eller min Garmin klokke, så det problemet har jeg aldri opplevd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

FDD-LTE: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 66

Betyr dette full 4G-støtte i Norge?

 

Vurderer sterkt å importere, regner med den bare er tilgjengelig i USA for øyeblikket.

 

Nesten Telia og Teleor benytter 3, 7 og 20 så de er dekket men ice.net benytter 3, 20 og 31 og er dermed ikke helt dekket.

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe

 

Finnes det telefoner i dag som kan benytte 4G på 450MHz?
Lenke til kommentar

 

Fingeravtrykksensor på baksiden er utrolig behagelig, så sant den er plassert riktig, ser ikke på det som ett minus overhodet. Blir større plass på forsiden også.

Har det på min G5, og ønsker ikke telefon med det på forsiden lenger.

Bruker du aldri telefonen når den ligger på bordet eller er lent opp mot noe? Da er jo baksiden utilgjengelig. Jeg gjør dette ganske ofte, så leser på baksiden ville vært et hinder for meg.

De andre har svart ganske så godt på hvorfor dette ikke er ett problem. Smart Lock gjør at dette ikke er ett problem. Dessuten så er det ikke noen umiddelbar krise hvis jeg må slå inn koden de få gangene jeg ikke har smart Lock eller kan løfte på telefonen. (Da har jeg som regel uansett låst den opp før jeg legger den fra meg... )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjerm: 5,71 tommer.. hmm.. det er jo ca 22,5 cm.

Betviler jeg virkelig en tidsalder hvor vi endelig skal begynne å bruke metrisk enhet til mål av skjermstørrelse?

*hurra*

Hvordan måler en egentlig skjerm størrelse når hjørnene er avrundet?

Og burde vi kanskje begynne med å måle skjerm størrelse i skjerm overfkate/areal? (med tanke på alle de forskjellige form faktorene som:16:9 18:9 19:9 18,5:9 19:10 avrundet/rette hjørner osv...)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...