Gå til innhold

TEST: Sony Xperia Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Griseslakt, sannsynligvis velfortjent, men likevel 4,5 av 10. Kunne like gjerne brukt terningkast og mals en 2er på denne.

 

Med den skalen dere bruker, burde 3er være maks.

 

Ja, jeg har lest artikkelen om betydningen av poengskalaen, men her er et stjerneeksempel på at poenggivningen ikke gir logikk, da jeg sliter med å se når dere bruker karakterer lavere enn en 4er.

Lenke til kommentar

Hva mener dere er alternativet til den "sære laderen" (utenom en av samme type med lengre ledning?)

 

AtW

 

Hadde nok hjulpet på om kabelen var lengre, eventuelt avtagbar, så man selv kunne erstattet med en lengre, selv om man da kan risikere å sette en for svak kabel på og derved øke eventuelt brannfare.

 

:-)

Lenke til kommentar

Snowleopard: Var i stor tvil rundt karakteren her. Det får jeg være ærlig på - det er et så *veldig* uvanlig produkt, som det er vanskelig å bedømme potensialet til fullt ut. Og jeg var i utgangspunktet veldig nysgjerrig på den - og trodde den kunne være artig og annerledes. I stedet viste en ny begrensning seg hver gang jeg prøvde å bruke den. Samtidig er det ikke helt umulig at den kan være nyttig om man kjøper den med veldig spesifikt formål, og "bygger" omgivelsene rundt den.

 

Gitt prislappen er dette et produkt for bedrifter eller spesielt interesserte - og dermed skal man vel ikke *helt* se bort fra at det kan skje, og at den kan være nyttig. I noen settinger.

 

Men folk flest bør gå lange omveier rundt denne. Jeg forsøkte å reflektere det med karakteren. Den er uansett ikke i "løp og kjøp"-land. Kanskje hadde den tålt å være enda litt lavere - jeg pendlet mellom 3,5 og 4,5 underveis, men vet om at det kommer noen oppdateringer til den, og lot tvilen komme til gode.

 

ATWindsor: Det er ikke utenfor standarden for USB 3.1 å levere svært mye strøm. Man kan få opptil 22V og et par ampere i en sånn plugg, men da snakker vi om PC-ladere med USB-C i enden. Noen av dem kan kjøpes fra for eksempel Deal Extreme (selv om det er en annen sak hvorvidt man faktisk bør kjøpe sånnslags utstyr uten proper og fin CE-godkjenning etc.).

 

Men det er nok veldig, veldig få som har en sånn til overs. Har man en fra før, er det laderen til en ganske ny PC.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...