Gå til innhold

ANMELDELSE: Injustice 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt dette siden det kom ut på PS4, og er absolutt enig med karakteren. Er bare noen småting som irriterer meg:

 

- Historien er ræva, som vanlig. Klarer ikke å bry meg om hva som foregår, da historien stort sett går i "Du skal slåss med han der nå". Ferdig med kampen? Da skal du sloss mot hun der. Les heller tegneseriene, de er langt bedre.

 

- Multiverse er morsomt nok, men alt for ubalansert. En "event" kan for eksempel ha vanskelighetsgrad 2 (svært lett), og består av tre utfordringer. Første har vanskelighetsgrad 2, og er beregnet på alle levels på karakterene. Alle kan delta og gjøre jobben. Neste har anbefalt level 20 (max) og er betydelig vanskeligere, mens siste er tilbake til "åpen for alle" og lav vanskelighetsgrad. Hvorfor er den andre så sykt mye vanskeligere enn den første og tredje? Jeg har bare en karakter på maks level til nå, så har ennå til gode å gidde å prøve meg på multiverse events (annet enn Battle simulator (arcade mode), Survival og Endless.)

 

- Noen folk får rimelig variert utstyr, som f.eks Wonder Woman og Catwoman. Andre igjen får nesten ingenting. En Gorilla Grodd på max level med fullt Epic utstyr ser nesten identisk ut som en Grodd på level 1 med helt vanlig utstyr. Rustningen hans er mer gullfarget, men that's it. Dr. Fate er om mulig enda verre.

 

Men bortsett fra noen sånne småting elsker jeg dette spillet. Blir som regel ganske mye solo, da jeg aldri gidder prøve meg på online, og et vanlig problem er at jeg ikke har stort å gjøre etter at historien er over. Men Injustice 2 har nok å gjøre til å holde meg i månedsvis. Tekken 7 er selvsagt forhåndsbestilt, så det blir interessant å se hvordan det klarer seg i forhold. Selve gameplayet blir nok dypere og til en viss grad bedre i Tekken, men blir selve spillet det? Vi får se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...