Gå til innhold

Bli en våpensmugler i Grand Theft Auto Onlines neste utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det begynner å bli på tide at de kommer med en skikkelig single player DLC ala The Ballad of Gay Tony eller The Lost and Damned... Multiplayeren blir bare mer og mer useriøs, og jeg sluttet å like Saints Row når 3'eren dukket opp og gjorde det hele til en useriøs skuffelse. Jeg liker at det er humor og glimt i øyet, men når humoren blir så infantil at man løper rundt med en gigantisk slapp dildo og har flere kreative måter å slå folk i skrittet, da gidder ikke jeg mer. Alt etter Saints Row 2 har vært en gedigen skuffelse, og nå ser det ut til at GTA er på vei samme ruten...Gi meg en skikkelig single player opplevelse igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det begynner å bli på tide at de kommer med en skikkelig single player DLC ala The Ballad of Gay Tony eller The Lost and Damned... Multiplayeren blir bare mer og mer useriøs, og jeg sluttet å like Saints Row når 3'eren dukket opp og gjorde det hele til en useriøs skuffelse. Jeg liker at det er humor og glimt i øyet, men når humoren blir så infantil at man løper rundt med en gigantisk slapp dildo og har flere kreative måter å slå folk i skrittet, da gidder ikke jeg mer. Alt etter Saints Row 2 har vært en gedigen skuffelse, og nå ser det ut til at GTA er på vei samme ruten...Gi meg en skikkelig single player opplevelse igjen!

 

Veel, de fleste er vel enige i at Saint's Row The Third var høydepunktet i den serien. Når det gjelder GTA V tror jeg du kan slå fra deg tanken om å få noe DLC som ikke er multiplayer.

Lenke til kommentar
Veel, de fleste er vel enige i at Saint's Row The Third var høydepunktet i den serien. 

 

 

Er dei det? Min oppfatning var at dei fleste tykkjer at SR2 var høgdepunktet. Når det gjeld character customization so er det spelet framleis uslått.

Endret av soleis
Lenke til kommentar

Rockstar har virkelig driti seg ut med multiplayerdelen til GTA V. Den tekniske implementeringen er så elendig, grensesnittet er ubrukelig og inkonsekvent, og halvparten av tiden online går med til rot og knot for å få den hersens greia til å fungere. Det er utrolig irriterende at man ikke kan leke seg med alle de nye bilene i singleplayeren også. DET burde være en smal sak å få til!

 

Håper de virkelig lager et helt annerledes og nytt system når GTA VI kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...