Gå til innhold

Fallout 4 kan spilles gratis på PC og Xbox One til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter egentlig på en GOTY versjon til godt rabattert pris jeg. Er ikke helt fant av det DLC melke spillere konseptet! Har såpass mange andre spill å spille, så har ikke noe hast. ;)

 

Ditto, sikkert et bra spill, men DLC er litt for dyrt når det har vært på tilbud så langt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris.

Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag.

Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris.

Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag.

Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet.

 

 

67% / 40% her?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris.

Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag.

Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet.

 

 

67% / 40% her?

 

AtW

Ah, ser de har endret på det.

Var 72% / 59% når tilbudet opprinnelig kom, men ikke nå lengre.

Lenke til kommentar

Fallout 4 var kjedelig, og håpløst utdatert engine ved release, tydelig at det ble utviklet parallelt med Skyrim, da det hadde dårligere animasjoner og karaktermodeller enn Skyrim hadde. Startet veldig bra, men klarte ikke å engasjere meg, ble for mye settlement mas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...