Gå til innhold

Acers nye spillskjerm er svær, bred og buet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den forrige versjonen av Z35 koster for tiden cirka 7500 kroner i Norge, så det blir opptil enhver å avgjøre om prisforskjellen er verdt oppgraderingen.

Høres nesten ut som dere tror folk kjøper årets modell etter å ha kjøpt forfjordårets. Min påstand er at hvis folk er så misfornøyd med en skjerm at de vil skifte den ut allerede etter to år så tviler jeg på at de velger samme merke. Hvis folk er fornøyde så er det alt for tidlig å skifte ut en skjerm etter bare to år.

Lenke til kommentar

Trodde z35p skulle være overklokkbar til 120hz? Kanskje jeg har drømt :p

 

Edit:

 

Jeg drømte ikkje:

 

http://www.144hzmonitors.com/reviews/acer-predator-z35p-preview/

 

Introduction

Acer has recently released another fantastic gaming monitor which is already available in some parts of Europe and Canada. The Acer Predator Z35P is not to be confused with the Acer Predator Z35 which is an older model of the monitor that offers 2560×1080 resolution while the Z35P model expands it to 3440×1440. Additionally, this gaming monitor features a giant 35-inch screen with a VA panel, 1800R curvature, G-Sync, and overclockable refresh rate to 120Hz. :xmas: With specs as these, the Acer Predator Z35P will quickly take the throne as the best ultra-wide gaming monitor.

Specifications

  • 35 Inches Screen (1800R Curved)
  • 3440×1440 Resolution (UWQHD)
  • 21:9 Aspect Ratio
  • VA Panel
  • 4ms Response Time (GTG)
  • 100Hz (120Hz Overclock)
  • Nvidia G-Sync
  • Ports: HDMI, DisplayPort, 4x USB 3.0
  • Built-in Speakers: 2x9W
  • Brightness: 300cd/m2
  • Static Contrast: 2,500:1
  • Pixel Pitch: 0.23mm

Mulig AfterGlow lærte noe nytt om denne skjermen nå :p

 

Norsk pris blir vel 11-11500kr tenker jeg, og skjermen kommer i salg 29.mai.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Når skal de slutte og lage toppmodellene såpass rettet i utseendet at de kun passer inn på gutterommet på en til 14-18 år?

Helt enig. Eneste som jeg syntes er "akseptabel" er pg279q. Man må skru av LED lyset da, men ellers ser den helt OK ut. Hater spesielt acer sine og asus sin nye stand.. Helt forjævlig.

Lenke til kommentar

Når skal de slutte og lage toppmodellene såpass rettet i utseendet at de kun passer inn på gutterommet på en til 14-18 år?

Hva er galt med sort ramme? Jeg ser på panelt, ikkje foten når jeg sitter forran dataen. På x34 har jeg også fjernet foten ved å buke veggarm.

 

Synes ikkje den skjermen ser glorete ut i det heletatt.

Lenke til kommentar

Står jo Predator i ganske harry skrift på bånn, men du har jo rett i det at selve ramma ikke lengre er så ille, men som clarke133 sier så er dette ikke det værste tilfellet. Er ikke så fan av de røde detaljene heller. Har aldri hatt led-lyset på på min PG278Q anna enn for å teste at det fungerte når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Står jo Predator i ganske harry skrift på bånn, men du har jo rett i det at selve ramma ikke lengre er så ille, men som clarke133 sier så er dette ikke det værste tilfellet. Er ikke så fan av de røde detaljene heller. Har aldri hatt led-lyset på på min PG278Q anna enn for å teste at det fungerte når jeg kjøpte den.

 

Skulle helst unngått Predator-logoen ja, men den vises ikke når skjermen er på. Det går bedre i praksis enn når man ser på bilder av den :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvorfor folk ville valgt denne foran X34A med IPS panel til bare noen tusenlapper mer skjønner jeg ikke. Har hatt to VA paneler, aldri mer.

 

Kan du utdype erfaringen din? Jeg står foran valget av nettopp va vs ips. Det er reklamert at ips har bedre farger, mens va har bedre kontrast, men det som skremmer meg vekk fra x34a er hvor mange som klager på backlight bleed på den. Vil gjerne vite frustrasjoner med VA paneler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...