Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har denne telefonen trådløs ladning?

 

Klemmefunksjonen, hvor avansert er den? Kan den kun skille mellom "blir klemt" og "blir ikke klemt", altså som en vanlig trykk knapp? 

Eller kan den skille mellom hvor mange fingrer som klemmer? og om det klemmes oppe eller nede?

Endret av keramikklampe
Lenke til kommentar

Har denne telefonen trådløs ladning?

 

Klemmefunksjonen, hvor avansert er den? Kan den kun skille mellom "blir klemt" og "blir ikke klemt", altså som en vanlig trykk knapp? 

Eller kan den skille mellom hvor mange fingrer som klemmer? og om det klemmes oppe eller nede?

 

Antakelig siden det følger trådløs lader med....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har denne telefonen trådløs ladning?

 

Klemmefunksjonen, hvor avansert er den? Kan den kun skille mellom "blir klemt" og "blir ikke klemt", altså som en vanlig trykk knapp?

Eller kan den skille mellom hvor mange fingrer som klemmer? og om det klemmes oppe eller nede?

 

Antakelig siden det følger trådløs lader med....
HTC nevner ikke trådløs lading i spesifikasjonene, så det tviler jeg på.
Lenke til kommentar

Minus for at den har ramme rundt skjermen? Sånn som 99.5% av alle telefoner i dag? Hm..

 

Telefonen frister, men jeg kommer ikke til og kjøpe den av 2 grunner. Den har glass bak på og mangler 3.5 jack. Da beholder jeg HTC 10..

 

Nå vet ikke jeg om denne er lik i menyene som 10, men jeg syns ikke den er rotete. Den er en av de beste android telefonene når det kommer til operativsystem og bloatware..

 

Touch Pal kan ryke å reise til h******!

Lenke til kommentar

Synes telefoner med glass på baksiden skulle fått trekk på design. Greit noen kan synes det ser flott ut, men det tåler ingenting og knuses ofte. Design skal være funksjonelle også. Tok meg 3 dager før baksiden på s8'en min har sprikker i sidene. Har en veninne som klarte å knuse sin første dag med den nye s8'en, uten å engang vite hvordan det skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jQUdcq

 

 

 Det er merkbart at den er bittelitt ivrig i bassen - HD650 er tross alt ikke Sennheisers mest nøytrale hodetelefoner, og basstung pluss basstung

 

HD650 basstung? Bahahhahahahha. Nå har jeg hørt det og! 

Lenke til kommentar

Sanjuro: Det komer jo helt an på hva du sammenlikner med. Men i Sennheisers dyrere utvalg så er den det. Den pynter betydelig på lyden sammenliknet med HD800. Som heller ikke er nøytral, den er betydelig nærmere - men gjør noe fiksfakseri med lyden for å få det enorme stereoperspektivet den vanligvis har. Skal jo låte litt som om du ikke har på deg hodetelefoner, men heller lytter til velplasserte høyttalere i rommet. Så ingen av disse har vel rykte på seg for å være det du kler på deg om du vil høre lyden 100% som på plata, selv om sistnevnte definitivt er referansekanner likevel :)

 

Setter du HD650 opp mot Bose QC35, som er daily drivers av trådløst for meg, er det klart at 650 omtrent er som nøytrale studiomonitorer å regne i forhold.

Lenke til kommentar

 

 

ynes telefoner med glass på baksiden skulle fått trekk på design. Greit noen kan synes det ser flott ut, men det tåler ingenting og knuses ofte. Design skal være funksjonelle også. Tok meg 3 dager før baksiden på s8'en min har sprikker i sidene. Har en veninne som klarte å knuse sin første dag med den nye s8'en, uten å engang vite hvordan det skjedde

 

Så enig. Jeg har HTC 10 og kjøpte den fordi jeg så på en youtube video hvordan den ble testet mot en S7 i dropptester etc. og tålte svært mye. Siden jeg er en klums og mister telefonen hele tiden så kan jeg ikke ha en tlf av glass. Hvilken telefoner lages pr idag av metall? HTC burde fortsatt med metalldesign:(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...