Gå til innhold

Her er alt du trenger å vite om nye Surface Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må langt om lenge henge meg på de som klager på Tek.no.

 

"Dette er nok mye takket være syvende generasjon Intel-prosessor, også kjent som Kaby Lake."

 

Det er ikke syvende generasjon Intel prosessor, men syvende generasjon Intel core prosessor. Dette burde en redaksjon med fokus på teknikk og hardware ha kontroll på...

 

-ED-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må langt om lenge henge meg på de som klager på Tek.no.

 

"Dette er nok mye takket være syvende generasjon Intel-prosessor, også kjent som Kaby Lake."

 

Det er ikke syvende generasjon Intel prosessor, men syvende generasjon Intel core prosessor. Dette burde en redaksjon med fokus på teknikk og hardware ha kontroll på...

 

-ED-

 

Håper du er sarkastisk, ellers er du en skikkelig pirkeleif.

Lenke til kommentar

Må langt om lenge henge meg på de som klager på Tek.no.

 

"Dette er nok mye takket være syvende generasjon Intel-prosessor, også kjent som Kaby Lake."

 

Det er ikke syvende generasjon Intel prosessor, men syvende generasjon Intel core prosessor. Dette burde en redaksjon med fokus på teknikk og hardware ha kontroll på...

 

-ED-

 

Vi legger oss pannekakeflate! Rettet opp nå.
Lenke til kommentar

Jeg har toern som jeg bruker manjaro på. Uten USB-C med full hastighet (husker ikke hva det heter) er den uaktuelt, da kjøper jeg heller en mac.

 

Krav til neste pc er linux kompatibel, rundt 12", i5, 256GB HD, 8 GB minne, usb-C, usb 3 og kortleser.

 

Unnskyld, men hvilken Mac tror du at du får med kortleser? Nærmeste konkurrent fra Mac, har vel kun en USB C, og det er samtidig den porten den henter strøm fra veggen med. OK, så har denne hodetelefonutgang plus port for tastaturdeksel i tillegg. Men så kjører den IOS, og ikke MacOS.

 

https://www.komplett.no/product/862335/pc-nettbrett/nettbrett-ipad-eboklesere/nettbrett-ipad/apple-ipad-pro-129-32gb-soelv?

gclid=CIGA1Yn3htQCFVJfGQodzRMN9w&gclsrc=aw.ds&dclid=COLV4on3htQCFcVBGQod9ZwNBQ#technical-details

 

 

Det du beskriver er rett og slett en standard Windows PC. Er bare å installere Linux om du ønsker, selv om du kanskje må klargjøre den for alternativ OS, eller kjøper en uten OS installert.

 

:-)

Endret av Snowleopard
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje kjekt med usb c, men at dette skulle være en dealbreaker med det første ser jeg ikke helt.

 

Usb c stæsj er dyrt, og det er helt forståelig masse folk ikke skjønner med porten. Og ja, folk blir forvirret. Det går greit på mobil der de stort sett plugger i ladekabel. Men på pc der man blander inn alt mulig rart på samme pluggtype går det ikke like greit for mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Til tek.no: Kan dere prøve å være litt mer kritiske når dere gir sniktitt av nye produkter? Dere nevner at Microsoft oppgir batteritid på 13.5 timer, men dere nevner ikke at Microsoft har ganske dårlig historie med å angi riktig batteritid på sine bærbare

 

Now tested on pre-production hardware that I'm promised has been scrubbed of its battery woes, the Surface Pro 4 produced far better battery life results than before. Unfortunately, they're still well below not only Microsoft's own claims

 

 

Det samme gjelder deres egen test , hvor dere kun fikk rundt 7 timer videoavspiller med Microsoft sin egen avspiller (og 5 med VLC) -- mot de lovte 9 timer fra MS. 

 

Det er flott at dere skriver om nye produkter med en gang dere får nyss om dem, men hva er egentlig vitsen for oss lesere å lese denne saken fremfor pressemeldingen fra Microsoft hvis dere ikke legger ved noe som helst kritisk informasjon? 

 

Det er ikke bare denne gangen dere har gjort dette, og det gjelder for all det ikke bare produkter fra Microsoft. Alt jeg ber om er at dere går påstandene til produsentene litt etter i sømmene. "Er dette faktisk så bra?", eller "Har produsenten vært ærlig om batterilevetider ved tidligere modeller?" og så videre.

Lenke til kommentar

 

Jeg har toern som jeg bruker manjaro på. Uten USB-C med full hastighet (husker ikke hva det heter) er den uaktuelt, da kjøper jeg heller en mac.

 

Krav til neste pc er linux kompatibel, rundt 12", i5, 256GB HD, 8 GB minne, usb-C, usb 3 og kortleser.

 

Unnskyld, men hvilken Mac tror du at du får med kortleser? Nærmeste konkurrent fra Mac, har vel kun en USB C, og det er samtidig den porten den henter strøm fra veggen med. OK, så har denne hodetelefonutgang plus port for tastaturdeksel i tillegg. Men så kjører den IOS, og ikke MacOS.

 

https://www.komplett.no/product/862335/pc-nettbrett/nettbrett-ipad-eboklesere/nettbrett-ipad/apple-ipad-pro-129-32gb-soelv?

gclid=CIGA1Yn3htQCFVJfGQodzRMN9w&gclsrc=aw.ds&dclid=COLV4on3htQCFcVBGQod9ZwNBQ#technical-details

 

 

Det du beskriver er rett og slett en standard Windows PC. Er bare å installere Linux om du ønsker, selv om du kanskje må klargjøre den for alternativ OS, eller kjøper en uten OS installert.

 

:-)

MacBook Air har kortleser :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har toern som jeg bruker manjaro på. Uten USB-C med full hastighet (husker ikke hva det heter) er den uaktuelt, da kjøper jeg heller en mac.

 

Krav til neste pc er linux kompatibel, rundt 12", i5, 256GB HD, 8 GB minne, usb-C, usb 3 og kortleser.

 

Unnskyld, men hvilken Mac tror du at du får med kortleser? Nærmeste konkurrent fra Mac, har vel kun en USB C, og det er samtidig den porten den henter strøm fra veggen med. OK, så har denne hodetelefonutgang plus port for tastaturdeksel i tillegg. Men så kjører den IOS, og ikke MacOS.

 

https://www.komplett.no/product/862335/pc-nettbrett/nettbrett-ipad-eboklesere/nettbrett-ipad/apple-ipad-pro-129-32gb-soelv?

gclid=CIGA1Yn3htQCFVJfGQodzRMN9w&gclsrc=aw.ds&dclid=COLV4on3htQCFcVBGQod9ZwNBQ#technical-details

 

 

Det du beskriver er rett og slett en standard Windows PC. Er bare å installere Linux om du ønsker, selv om du kanskje må klargjøre den for alternativ OS, eller kjøper en uten OS installert.

 

:-)

MacBook Air har kortleser :)

 

 

Jammen se på det, det har du jammen meg rett i.  :w00t:

 

Men da får du ikke med touch-skjerm, og tastaturdelen er fast. Så om det er offer man er villig til å ta, så er det bare å kose seg med MBA.

 

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...