Gå til innhold

ANMELDELSE: Endless Space 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg skal være helt enig her, har trolig spilt det første spillet +300 timer og slik jeg personlig ser det har man forbedret alt fra første utgave til nå.

 

Det er også langt flere overraskelser mens man spiller som kan by på langt flere utfordringer enn før, avhengig av hvordan man satser teknologisk kan det føre til at man må tilpasse strategien sin i spillet og det jeg har sett hittil ( 3 timer ) er svært lovende. Sånn sett så starter karakteren på dette spillet hos meg i alle fall på 8 og vil trolig gå oppover eller kanskje nedover i forhold til hva jeg opplever etter hvert som jeg spiller det. I alle fall meget fornøyd akkurat nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke helt om jeg skal være helt enig her, har trolig spilt det første spillet +300 timer og slik jeg personlig ser det har man forbedret alt fra første utgave til nå.

 

Det er også langt flere overraskelser mens man spiller som kan by på langt flere utfordringer enn før, avhengig av hvordan man satser teknologisk kan det føre til at man må tilpasse strategien sin i spillet og det jeg har sett hittil ( 3 timer ) er svært lovende. Sånn sett så starter karakteren på dette spillet hos meg i alle fall på 8 og vil trolig gå oppover eller kanskje nedover i forhold til hva jeg opplever etter hvert som jeg spiller det. I alle fall meget fornøyd akkurat nå.

 

Jeg lurer litt på om den 7-eren er fra en som ikke tilbringer så ufattelig mye tid i sjangeren, som mange gjør når de først er i gang. Spiller selv mye Stellaris, og jeg er drittlei av 32bit spillmotoret som begynner å klage når man kommer mid-game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...