Gå til innhold

Ghost Recon: Wildlands neste store utvidelse kommer senere denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske kjipt at de driver med det tullet hvor "alle starter på samme level " i DLC'en. Blir på en måte bortkastet at man har levlet opp tidligere og gjort mye for å låse opp egenskaper. Når det er slik burde det i det minste være en frittstående DLC.

Lenke til kommentar

Fikk spillet gratis, spilt det i 20 minutt. Husker første presentasjonen av spillet. Hørtes ut som drømmespillet, men fy flate kor dårlig gjennomført spillet ble tilslutt. Utrolig skuffende.

Om du har spilt 20min av et spill som tar lassevis av timer å fullføre, har du ekstremt dårlig grunnlag til å uttale deg om spillet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Fikk spillet gratis, spilt det i 20 minutt. Husker første presentasjonen av spillet. Hørtes ut som drømmespillet, men fy flate kor dårlig gjennomført spillet ble tilslutt. Utrolig skuffende.

Om du har spilt 20min av et spill som tar lassevis av timer å fullføre, har du ekstremt dårlig grunnlag til å uttale deg om spillet.

 

 

Jeg ble faktisk veldig positivt overaskedet, selv om jeg var ekstremt skeptisk.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1773814

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske kjipt at de driver med det tullet hvor "alle starter på samme level " i DLC'en. Blir på en måte bortkastet at man har levlet opp tidligere og gjort mye for å låse opp egenskaper. Når det er slik burde det i det minste være en frittstående DLC.

 

Det du har gjort tidligere er vel ikke bortkastet, du har jo fått valuta for pengene. Eller er det E-penisen du er redd for?

 

Det for at de som ikke hadde ork til å fullføre hovedspillet (de fleste,) skal få mulighet til å komme seg igjennom DLC'en.

Lenke til kommentar

Det du har gjort tidligere er vel ikke bortkastet, du har jo fått valuta for pengene. Eller er det E-penisen du er redd for?

Det er ikke helt bortkastet, men det er utrolig teit at man ikke skal kunne bruke character man har bygget opp når det liksom er ment å være en fortsettelse av spillet. Det er ikke noen standalone etter det jeg har skjønt, det er en DLC.

Det for at de som ikke hadde ork til å fullføre hovedspillet (de fleste,) skal få mulighet til å komme seg igjennom DLC'en.

Om man "ikke hadde ork" til å fullføre hovedspillet, hvorfor i all verden skal man da absolutt "komme seg gjennom DLC'en"?? Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

Det du har gjort tidligere er vel ikke bortkastet, du har jo fått valuta for pengene. Eller er det E-penisen du er redd for?

Det er ikke helt bortkastet, men det er utrolig teit at man ikke skal kunne bruke character man har bygget opp når det liksom er ment å være en fortsettelse av spillet. Det er ikke noen standalone etter det jeg har skjønt, det er en DLC.

Det for at de som ikke hadde ork til å fullføre hovedspillet (de fleste,) skal få mulighet til å komme seg igjennom DLC'en.

Om man "ikke hadde ork" til å fullføre hovedspillet, hvorfor i all verden skal man da absolutt "komme seg gjennom DLC'en"??

 

Du får en tilsvarende karakter, jeg ser ikke hva du mister her.

 

Jeg brukte 23timer i spillet og var langt ifra ferdig. Det var et godt spill, men var alt for repetitivt. Om de klarer å finne på nye nytt til DLC'en kan det være interessant å hoppe inn igjen. I tillegg vil alle jeg spiller sammen med starte på samme sted, som er positivt.

Lenke til kommentar

 

Fikk spillet gratis, spilt det i 20 minutt. Husker første presentasjonen av spillet. Hørtes ut som drømmespillet, men fy flate kor dårlig gjennomført spillet ble tilslutt. Utrolig skuffende.

Om du har spilt 20min av et spill som tar lassevis av timer å fullføre, har du ekstremt dårlig grunnlag til å uttale deg om spillet.

No offence men i dette tilfellet må jeg si meg enig med han med en god del timer og flere forsøk på å faktisk like det jeg spiller. Men det blir bare flatt etter kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...