Gå til innhold

Omtale av Top Spin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innlede med å si at jeg har ikke lest hele omtalen, da jeg ikke har xbox selv. Synes bare formuleringen innledningsvis var litt merkverdig formulert:

 

"Alt går i sykluser. Vi fødes, lever 79 år, dør, blir til jord, blir til gress som spises av kuer som lager melk som drikkes av en mor, som føder et barn. Da er det ikke så merkelig at det samme prinsippet gjelder for tennis."

 

De spørsmålene jeg sitter med igjen etter å ha lest dette er:

 

Blir jord virkelig til gress ?

Er det melken som en mor drikker som fører til at hun føder barn ?

 

I tillegg blir forutsetningene for (iallefall den nærmeste) fremtiden ganske labre, hvis tennisspillene er på sin høyde nå, og syklusen skal følges..

Det hele virker på meg som en litt lite gjennomtenkt formulering.

Hvis du skulle ha brukt en syklus som et eksempel, kunne det kanskje vært bedre å bruke vannets syklus (da den er mer representativ for en fullstendig syklus. om mennesket har en syklus eller ei tror jeg vi overlater til teologene og religionsforskerne å fundere på); fra hav til skyer til regn til elver og til hav igjen, osv..

 

Bare noe å tenke over til neste gang..

Lenke til kommentar

Det var ikke jeg som anmeldte det, men har spilt VT2 en god del på Dreamcast. For det første er jo Top Spin hakket kvassere visuelt, du får en superdetaljert motor for å lage spillere og du kan kose deg med selve rosinen i racketen: live.

 

Dessuten er de jo på to forskjellige plattformer, du får ikke Top Spin til PS2, eller VT2 til Xbox.

 

Er du Xbox-eier og tennisfan kjøper du Top Spin.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...