Gå til innhold

E-SPORT: Viking Fotballklubb signerer e-sportspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det er selvfølgelig ingen økonomiske forpliktelser knyttet til avtalen"

 

Ja det er vel ett selvfølge. Haha, han har ikke peiling sikkert, stakkars.

 

Når det er snakk om en femtenåring i Norge så er det for meg en selvfølge. Jeg regner med at det menes at gutten ikke får smekk på fingern for å slutte og at han får for det han gjør. Samma som vanlig fotball for 15-åringer, han får bli med på diverse turer og arrangementer og kan slutte når han vil.

 

Er det snakk om ting litt lengre opp i alder så får man jo konsekvenser hvis man bryter kontrakten sin.

 

Uansett så synes jeg det er artig at fotballklubber har begynt å satse bittelitt på e-sport. Selv om de kanskje tjener mest på det selv så viser det "den gammeldagse generasjonen" at e-sport faktisk er en ålreit ting og hvis de gjør det riktig så genererer det mer publikum for oss som liker det som vil komme alle e-sportspill til gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Det er selvfølgelig ingen økonomiske forpliktelser knyttet til avtalen"

 

Ja det er vel ett selvfølge. Haha, han har ikke peiling sikkert, stakkars.

 

Når det er snakk om en femtenåring i Norge så er det for meg en selvfølge. Jeg regner med at det menes at gutten ikke får smekk på fingern for å slutte og at han får for det han gjør. Samma som vanlig fotball for 15-åringer, han får bli med på diverse turer og arrangementer og kan slutte når han vil.

 

Er det snakk om ting litt lengre opp i alder så får man jo konsekvenser hvis man bryter kontrakten sin.

 

Uansett så synes jeg det er artig at fotballklubber har begynt å satse bittelitt på e-sport. Selv om de kanskje tjener mest på det selv så viser det "den gammeldagse generasjonen" at e-sport faktisk er en ålreit ting og hvis de gjør det riktig så genererer det mer publikum for oss som liker det som vil komme alle e-sportspill til gode.

Takk for et fornuftig innlegg som en motvekt for det vanlige sutrekoret.

Og du har naturligvis helt rett.

Det finnes også mange gode fotballspillere 15-17 år som er på samme avtale som Alexander her.

Jeg vet ikke, er det veldig god lønn for å spille på U-21 eller G18 landslagene?

 

+1 Viking

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...