Gå til innhold

FEATURE: – Prey er eit av årets best optimaliserte spel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av greia er at spillet fremstår som litt utdatert (dette gjør faktisk ikke noe), det er langt færre objekter på skjermen enn i Dishonored 2, en fordel man får fra å lage en "clean" space station i motsetning til overcluttered gotiske konstruksjoner

Lenke til kommentar

Litt av greia er at spillet fremstår som litt utdatert (dette gjør faktisk ikke noe), det er langt færre objekter på skjermen enn i Dishonored 2, en fordel man får fra å lage en "clean" space station i motsetning til overcluttered gotiske konstruksjoner

Ingen tvil om at grafikken til Dishonored 2 er meir krevjande, men problemet der var først og fremst buggy og uoptimalisert kode. Krasjing og elendig yting kom av manglande optimaliseringsarbeid frå utviklaren, ikkje berre på grunn av semi-god grafikk. Hadde D2 hatt same port som Prey hadde det antakeleg framleis yta dårlegare, men då berre på grunn av grafikk som du seier - ikkje optimalisering.

 

Anbefaler sterkt å lese denne featuren frå "Durante" for dei som vil lære litt meir om temaet: http://www.pcgamer.com/what-optimization-really-means-in-games/

 

-- 

Angåande input-lag, så skriv me om det i artikkelen. 

Endret av iR' BR34K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt av greia er at spillet fremstår som litt utdatert

 

Så det er en positiv ting? Følte jeg spillte et ti år gammelt spill når jeg spillte demoen idag. Ikke kom å si at dårlig grafikk er bedre enn god grafikk. Ikke ofte jeg kommenterer på slike poster som dette men dette var bare en vond opplevelse å spille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...