Gå til innhold

Forza Horizon 3 blir en enda større lekeplass i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir helt sykt! FH3 er det artigste bilspillet jeg noengang har spilt, og at de engang skulle komme med en trackmania/stunt-races lignende tillegg til denne serien er noe jeg genuint har håpet på i lang tid. Med den utrolig artige arcadish kjøremodellen i horizon 3 kommer nok dette til å være noe jeg dreper alvorlig mange timer på.

 

Til info har jeg etter første patchen på windows 10 utgaven av spillet hatt 0 seriøse problemer med spillet på PC. Spiller i 3440x1440 og ultra wide implementeringen i spillet er helt fenomenal så det virker til at jeg er en av få som absolutt ikke sliter en døyt med hverken spillet selv eller windows store.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet hvordan jeg får aktivert "Hot Wheels" biler og baner i Forza Horizon 3?

Kjøpte Hot Wheels-pakken i går, men når jeg vil spille Hot Wheels er den låst, og det står noe om "spill spillet mer for å bruke denne funksjonen" (?)

 

I startmenyen dette står ja? Kjørt ned til stranden nede på kartet å startet Hot Wheels expansionen? Skal være ett stort symbol/logo der som du må starte som et vanlig løp for å starte expansionen.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...