Gå til innhold

Nintendo Switch har fått en pangstart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, Nintendo har solgt 200.000 flere kopier enn antall maskiner. Snakk om god markedsføring!

Uansett gode nyheter for oss med en Switch i stua :-)

Kan det være at folk har bestilt spillet selv om de ikke har klart å få tak i selve konsollen enda?

Deeeet er meget sannsynlig ja... Må være harde dager.

Lenke til kommentar

Der kan vi se hva markedsføring kan gjøre. Veldig bra start, men de har mye jobb igjen forran seg. Nå synes jeg dem kan løfte litt av sløret før E3 om en del ting angående selve konsollen. Sånn typ Netflix, paid online, hva platformer kommer til VC etc...

 

Uansett en veldig god start. Men hold på med den gode jobben og momentumet (vis fete ekslusive spill ikke minst)så kan Nintendo virkelig komme tilbake i kapmpen.

Lenke til kommentar

 

Merkelig hvordan konsollen kan selge så bra, når det eneste storspillet er så dårlig?

https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild/377909

Folk burde heller kjøpe Lego Worlds, som er like bra:

https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-lego-worlds/378232

Du har ikke lyst til å lese opp hva beskrivelsen til 6 på skalaen er?

 

Såvidt over middelmådig.

Lenke til kommentar

Der kan vi se hva markedsføring kan gjøre. Veldig bra start, men de har mye jobb igjen forran seg. Nå synes jeg dem kan løfte litt av sløret før E3 om en del ting angående selve konsollen. Sånn typ Netflix, paid online, hva platformer kommer til VC etc...

 

Uansett en veldig god start. Men hold på med den gode jobben og momentumet (vis fete ekslusive spill ikke minst)så kan Nintendo virkelig komme tilbake i kapmpen.

Markedsføring? Så du tror ikke Zelda kan ha noe med saken å gjøre? Altså at Zelda selger konsoller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nintendo har markedsført konsollen på ett helt annet nivå enn Wii U noen sinne fikk yte godt av. Sistnevnte var nærmest dødfødt ut av produksjonsbåndet dessverre.

 

Å ha en kanon tittel som Zelda klar til lanserings er selvsagt også en klar fordel, og har nok hatt mye å si :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Å ha en 10/10 killer app tilgjengelig ved launch er en god måte å selge konsoller på. Om ikke annet, så burde historien ha lært både oss og spillmakere det nå. Forrige Nintendo-konsoll som hadde et nytt Zeldaspill klart ved launch gjorde det jo også relativt bra, selv om den fortsatte suksessen nok kom av helt andre årsaker.

Grunnen til at de har solgt flere spill enn konsoller anslås vel å være en kombinasjon av at noen kjøpte spillet i påvente av at butikkene skulle få inn flere konsoller, mens mange har i effekt kjøpt spillet to ganger - en CE og en vanlig utgave.

Lenke til kommentar

Antar du troller, men allikevel: Spillet er ikke dårlig, anmelderen har bare en annen smak.

 

Du har rett, jeg bare troller.

Anmelderen påstår ting som bare rett og slett ikke stemmer også, og ga en karakter jeg fremdeles tror er clickbait (trass iherdige forsøk fra Gamer.no på å benekte det).

 

Etter 140+ timer i Zelda er det enda mer ufattelig for meg hvordan redaktøren(hvis Gamer har en sånn?) kunne slippe igjennom den anmeldelsen uten videre.

Jeg (som ellers ikke er så glad i Zelda, og aldri har fullført et eneste Zeldaspill tidligere) tror dette må være det aller beste spillet / den beste spillverden jeg noen sinne har spilt.

 

Det er uansett veldig hyggelig å se at de fleste ser ut til å ha fått med seg hvor bra Zelda på Switch er. Har tro på at Switch er en bra counter til WiiU. Fetere håndholdt konsoll finnes jo ikke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...