Gå til innhold

Call of Duty WWII har fått trailer og slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og.

 

Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok?

 

PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra.

Lenke til kommentar

Så lite kreativt ut... storme Normandie igjen??

Cod sine spill har alltid vært spill versjoner av filmer/serier. Ingen originalitet ever. Cod 1 var BOB, longest day og enemies at the gate.

 

Cod 2 var igjen longest day, men de britiske oppdragene var i hvertfall litt mer originale.

 

Denne gangen er det tydeligvis SPR og Fury som er mye av inspirasjonen.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og.

 

Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok?

 

PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra.

Med andre ord, folk har forskjellige meninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og.

 

Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok?

 

PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra.

 

Du virker til å være i villfarelsen at "folk" er en stor homogen masse der alle mener det samme, og en person i gruppa er ansvarlig for en annen person i gruppa sine meninger. Til informasjon så er det ikke riktig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...