Gå til innhold

ANMELDELSE: Puyo Puyo Tetris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger...

Hehe, det var ikke meningen å virke grinete (men jeg ser nå i ettertid at det jeg virker hakket mer syrlig enn det var tiltenkt.) Jeg bare syntes det var så morsomt at jeg måtte nevne det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger...

 

Problemet er at for de fleste så er anmeldelser avgjørende. "Å fy faen, XYZ fikk 10/10, da MÅ det være bra!" type innstilling. Og det vet utgivere bra. Veldig glad jeg, personlig, aldri var sånn, men ser trenden.

 

On-Topic: Spillte demoen en del og må si det er frusterende morsomt :) Lurte på om jeg bare skulle laste ned den japanske versjonen siden det ikke akkurat er så mye historie i det, men ventet litt med det. Kommer nok til å skaffe det en dag uansett språket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...