Gå til innhold

Call of Duty WWII er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Blir nok broken på en eller annen måte dette også - virker som det er altfor mye rush på å ta igjen overtaket bf har.

 

Hvilke overtak? COD har jo solgt bedre en BF i alle år. Inkludert BF1. 

+1 internett poeng til deg, gratulerer.

Infinite Warfare solgte ikke mer enn BF1. BF1 har vel 14 millioner solgte mens Activision meldte at de solgte 1,8 millioner av Infinite Warfare første uka og kom med oppfølging at det ikke levde opp til salgsforventningene (mao. de ville oppgi tallene).

 

Så nei. COD har ikke solgt bedre enn BF i alle år.

Lenke til kommentar

 

 

Blir nok broken på en eller annen måte dette også - virker som det er altfor mye rush på å ta igjen overtaket bf har.

 

Hvilke overtak? COD har jo solgt bedre en BF i alle år. Inkludert BF1.

+1 internett poeng til deg, gratulerer.

Når en leser hvor mye negativitet COD spillene får år etter år i motsetning til Battlefield som har en mye mer positiv vinkling. Så skjønner jeg godt hvorfor en ville tro Battlefield er mer populært og selger bedre.

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

 

Blir nok broken på en eller annen måte dette også - virker som det er altfor mye rush på å ta igjen overtaket bf har.

 

Hvilke overtak? COD har jo solgt bedre en BF i alle år. Inkludert BF1. 

+1 internett poeng til deg, gratulerer.

Infinite Warfare solgte ikke mer enn BF1. BF1 har vel 14 millioner solgte mens Activision meldte at de solgte 1,8 millioner av Infinite Warfare første uka og kom med oppfølging at det ikke levde opp til salgsforventningene (mao. de ville oppgi tallene).

 

Så nei. COD har ikke solgt bedre enn BF i alle år.

Ved å bruke NPD kan man se de fysiske salgene i USA, og de samme tallene ligger ute for Storbrittania. Begge disse viser at Infinite Warfare solgte mer enn BF1. Så vidt jeg kan skjønne er det ikke noe som tilsier at dette ikke er normen for andre land, og det er med andre ord trygt å anta at Infinite Warfare solgte mer enn BF1. Så jo, COD har fortsatt solgt bedre enn BF i alle år.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Blir nok broken på en eller annen måte dette også - virker som det er altfor mye rush på å ta igjen overtaket bf har.

 

Hvilke overtak? COD har jo solgt bedre en BF i alle år. Inkludert BF1. 

+1 internett poeng til deg, gratulerer.

Infinite Warfare solgte ikke mer enn BF1. BF1 har vel 14 millioner solgte mens Activision meldte at de solgte 1,8 millioner av Infinite Warfare første uka og kom med oppfølging at det ikke levde opp til salgsforventningene (mao. de ville oppgi tallene).

 

Så nei. COD har ikke solgt bedre enn BF i alle år.

Ved å bruke NPD kan man se de fysiske salgene i USA, og de samme tallene ligger ute for Storbrittania. Begge disse viser at Infinite Warfare solgte mer enn BF1. Så vidt jeg kan skjønne er det ikke noe som tilsier at dette ikke er normen for andre land, og det er med andre ord trygt å anta at Infinite Warfare solgte mer enn BF1. Så jo, COD har fortsatt solgt bedre enn BF i alle år.

Rett meg gjerne dersom jeg tar feil, men utifra det jeg kan bedømme så rangerer NDP utifra salg ETTER DOLLAR og ikke antall kopier. Etter spillerbasen å bedømme, så kjøpte de fleste Deluxe Edition for å få tilgang til Modern Warfare Remastered, som var betraktelig dyrere enn Standard Edition. Det er godt mulig at Infinite Warfare likevel solgte bedre, men om det er slik at rangeringen blir gjort etter hvor mye kapital hver enkel tittel har brakt inn, så kan det tenkes at Battlefield 1 likevel har solgt bedre i form av antall kopier solgt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...