Gå til innhold

Prey får en konsolleksklusiv demo neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd at de gjør det sånn, men forstår jo grunnen, Bethesda har ingen egen plattform å lansere demoer på til PC i motsetning til f.eks EA

 

Feil. Sitter her med Bethesda sin programvare for å spille the elder scrolls legends. De er nok redd for å vise frem hvor dårlig optimalisert spillet er.

Lenke til kommentar

Om jeg skal gjette så er det kanskje mer det at dem vet at tids sperren er mulig å knekke på PC? For det spørs nok at hele spillet blir lastet ned med en unlock patch om du kjøper.

 

De lanserer spillet også på Steam og der finnes det en haug av demoer til andre spill. Så hvorfor skulle det være annerledes her?

Lenke til kommentar

 

Om jeg skal gjette så er det kanskje mer det at dem vet at tids sperren er mulig å knekke på PC? For det spørs nok at hele spillet blir lastet ned med en unlock patch om du kjøper.

 

 

De lanserer spillet også på Steam og der finnes det en haug av demoer til andre spill. Så hvorfor skulle det være annerledes her?

Men er det hele spillet som blir lastet ned på dem demoene? Såpass lenge siden jeg har gjort det at jeg ikke husker. For slik er det nemlig på endel demoer på XBO/PS4 nå. Hele spillet lastes ned og en kan velge å låse hele greia opp etter X tid spilt.

Lenke til kommentar

 

 

Om jeg skal gjette så er det kanskje mer det at dem vet at tids sperren er mulig å knekke på PC? For det spørs nok at hele spillet blir lastet ned med en unlock patch om du kjøper.

 

De lanserer spillet også på Steam og der finnes det en haug av demoer til andre spill. Så hvorfor skulle det være annerledes her?

Men er det hele spillet som blir lastet ned på dem demoene? Såpass lenge siden jeg har gjort det at jeg ikke husker. For slik er det nemlig på endel demoer på XBO/PS4 nå. Hele spillet lastes ned og en kan velge å låse hele greia opp etter X tid spilt.

Det vet jeg ikke. Er vel ikke utenkelig at det er noen demoer som har det slik. Men hadde klart helt fint å laste ned en demo på steam og hvis spillet falt i smak så kunne jeg ha lastet ned resten.

Lenke til kommentar

Må ha dette i samlingen. Ekstra interessant siden Arkane har laget det. Dishonored in Space.

 

Kan klare meg uten grafiske fiksfakserier som suger unødige ressurser. Fornøyd så lenge det er brukbar anti-aliasing og textures. Er klar for skrekk i rommet nå, har ladet opp med Event Horizon og Prometheus.

Lenke til kommentar

 har ladet opp med Event Horizon 

 

Event Horizon....det er en guffen film altså!! Kjenner klaustrofobien kommer krypende opp nakken nå :D

Og om du er stor fan av filmen og Sam Neill så må jeg bare få anbefale In the Mouth of Madness. Ikke scifi men samme type vil shit....hehe.

 

 

EDIT: Hele ligger på YouTube..

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 har ladet opp med Event Horizon 

 

Event Horizon....det er en guffen film altså!! Kjenner klaustrofobien kommer krypende opp nakken nå :D

Og om du er stor fan av filmen og Sam Neill så må jeg bare få anbefale In the Mouth of Madness. Ikke scifi men samme type vil shit....hehe.

 

 

EDIT: Hele ligger på YouTube..

 

 

Event Horizon <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...