Gå til innhold

FEATURE: 7 verdener vi vil se i Kingdom Hearts III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at jeg begynner å bli for gammel for KH når de skal inkludere Disney-verdener fra filmer jeg ikke engang har hørt om. Okay, jeg har hørt om To på rømmen, men ikke Big Hero 6. For min del blir det mindre interessant hvis de ikke skal ha med noen klassikere, og sånn sett synes jeg Robin Hood og 101 Dalmatinere er gode forslag. Aristokattene har vel heller ikke vært med? Jeg kan heller ikke huske å ha sett Pochahontas, Ringeren i Notre Dame, Dumbo eller Bambi. Spesielt de to første ville egnet seg godt som KH-verdener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg begynner å bli for gammel for KH når de skal inkludere Disney-verdener fra filmer jeg ikke engang har hørt om. Okay, jeg har hørt om To på rømmen, men ikke Big Hero 6. For min del blir det mindre interessant hvis de ikke skal ha med noen klassikere, og sånn sett synes jeg Robin Hood og 101 Dalmatinere er gode forslag. Aristokattene har vel heller ikke vært med? Jeg kan heller ikke huske å ha sett Pochahontas, Ringeren i Notre Dame, Dumbo eller Bambi. Spesielt de to første ville egnet seg godt som KH-verdener.

 

Jeg ser poenget ditt – var også derfor jeg prøvde å balansere gammelt og nytt på listen. Samtidig er det en naturlig konsekvens av at det lages så mange spill, at det etter hvert går tomt for Disney-lisenser å benytte seg av.

 

Det bør også nevnes at det er mange gode filmer å ta av, både fra de siste syv-åtte årene, hvor både To På Rømmen og Big Hero 6 er fantastiske filmer. Førstnevnte seilte faktisk opp blant de Disney-filmene jeg liker aller, aller best da jeg så den tidligere i år.

 

Perioden rundt årtusenskiftet har også en del bra: Et kongerike for en lama, Atlantis og Min Bror Bjørnen tror jeg for eksempel alle kunne fungert godt i et fremtidig Kingdom Hearts-spill.

 

Ellers var jeg innom alle de filmene du nevner – Pochahontas og Bambi kunne vært interessant, men jeg så ikke helt for meg hvordan Dumbo og Aristokattene kunne fungert. Ringeren i Notre Dame har forresten dukket opp i serien allerede, i Dream Drop Distance. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg begynner å bli for gammel for KH når de skal inkludere Disney-verdener fra filmer jeg ikke engang har hørt om. Okay, jeg har hørt om To på rømmen, men ikke Big Hero 6. For min del blir det mindre interessant hvis de ikke skal ha med noen klassikere, og sånn sett synes jeg Robin Hood og 101 Dalmatinere er gode forslag. Aristokattene har vel heller ikke vært med? Jeg kan heller ikke huske å ha sett Pochahontas, Ringeren i Notre Dame, Dumbo eller Bambi. Spesielt de to første ville egnet seg godt som KH-verdener.

 

Big Hero 6 er skitbra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...