Gå til innhold

DAGENS DINGS: Nonda ZUS USB-billader En USB-lader til bilen som kan gjøre langt mer enn å bare lade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn bilen er innebygget i Microsoft Maps på min Windows mobil, jeg går ut fra at dette er mulig på de to andre også. Dent skjer riktig nok ikke av seg selv, men det ønsker jeg da heller ikke. Dessuten har uttaket på en av mine biler konstant strøm, så da vil ikke denne fungere helt. Logging gjøres ellers av bilene selv, men det er sikkert ok på gamle doninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, de fikk ett salg på denne fra meg iallefall.

 

Er 60.000 km i bilen i året, og lader diverse telefoner, hodelykter, handsfree og alt mulig. Begynner bli "litt" lei av dårlige biltema ladere og diverse.

 

Investerer i slik en , og satser på den lader stabilt og raskt ;) bilen min klarer jeg å finne selv

Lenke til kommentar

Det mest imponerende ved denne lille dupeditten er at tek.no lagde en sak om den.

 

Hvorfor skulle de ikke det? Det er ingen som tvinger folk til å lese hva man skal lese. Synes selv det var interessant, og klikket meg derfor inn i saken, leste ingressen, fortsatte teksten - heeeelt frivillig. I motsetning til deg? Det er noe som heter selvstendighet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...