Gå til innhold

Etter at han la ut en dårlig anmeldelse sluttet smartporten hans å fungere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan tenke meg lite jeg vil ha mindre på nett via en nyoppstartet grunderbedrift, enn tilgang til bilene og utstyret mitt. Det er jo å be om at folk med uærlige hensikter skal komme og forsyne seg.

 

Folk er forskjellige. De fleste private garasjer jeg har sett ville det tatt noen sekunder å bryte seg inn i. De stopper nok impuls-tjuveri.

Om en tjuv hacker seg inn eller har fysisk verktøy, inn kommer han uansett.

Så da går jeg heller for hva som er enklest for meg å bruke i hverdagen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da.

I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere.

 

Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys...

Så om produsenten av mobilen din skrur den av permament og nekter deg å bruke den så synes du det er helt ok?

 

 

For alt du vet kan denne personen i ettertid ha kostet seg på flere tusen i teknisk support for å få satt opp enheten skikkelig, og så stenger produsenten enheten av. Hvordan vil du løse det?

Endret av Slettet-jDflNq
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da.

I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere.

 

Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys...

Det er ganske lett å se problemet i mine øyne. Og dette illustrerer godt problemet med å stole på andres server, det kan bli trøbbel også uten dårlig intensjoner fra produsent. AtW

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da.

I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere.

 

Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys...

 

Det er jo ikke relevant. Hvis mobilen ikke funker skikkelig, men kan utføre de viktigste oppgavene, og man skriver en negativ anmeldelse så har produsenten rett til å deaktivere den frem til den er sendt tilbake? Da står man brått uten telefon midt i skauen i 25 minus grader akkurat da bilen begynner å brenne. Det er jo heeeeeelt innafor....

 

Hva hvis man vil beholde produktet i vente på en softwareupdate?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Å ha en internett-tilkoblet garasjeport er vel ca ett hakk mer nyttig enn å ha en app for å skylle ned toalettet.

 

Tja. Jeg kunne godt tenkt meg en indikator på telefonen på om garasjeporten var åpen eller ei (som jeg har på dørene mine). Det er greit i det jeg skal legge meg, så slipper jeg å gå ut for å se om porten er åpen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...