Gå til innhold

Dishonored 2 får en gratis demo denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske at det å gi ut demoer ble like normalt som det var på 90-tallet. Det er en flott måte å få en smakebit av hvordan et spill er.

 

Helt enig. Mine 3 utvilsomt favorittspill fra PS1 prøvde jeg først på demo. MGS1, Syphon Filter and Resident Evil 2.

 

Likte faktisk ikke originalt MGS1 eller RE2 når jeg først spilte dem, men på grunn av at jeg ble vist hvordan MGS1 skulle bli spilt og da hadde gratis demo så fortsatte jeg å spille demoen. Demoen av alle disse 3 spillene ble spilt ihjel helt til spillene ble kjøpt og har fortsatt alle 3 i samlingen. På PS2 kjøpte jeg selvfølgelig Zone of The Enders først å fremst for å få demoen av MGS2.

 

Enda på PS2 før jeg fikk internett kjøpte jeg masse PS2 spillmagasin med demoer for å få trailere og spillbare demoer. Når Xbox 360 kom husker jeg det ble digg å bare kunne laste ned demoer å dem inne på harddisk. Dead Rising demo på 360 husker jeg ble spilt maaange gang også. Ble trist nu når PS4 og Xbox One kom ut når det bynte å dø ut litt med utslipp av demoer. Håper det blir litt mer vanlig igjen.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske at det å gi ut demoer ble like normalt som det var på 90-tallet. Det er en flott måte å få en smakebit av hvordan et spill er.

 

Hvis man er litt iskald så er dette fullt mulig idag også. Du bare kjøper spillet på STEAM også setter du på stoppeklokka slik at du ikke overgår 2 timer også kan du bestemme deg for om du vil refunde :)

 

Men ja. Elsket å kjøpe blader i gamle dager med CD stappa full av demoer =)

Lenke til kommentar

 

Jeg skulle ønske at det å gi ut demoer ble like normalt som det var på 90-tallet. Det er en flott måte å få en smakebit av hvordan et spill er.

Hvis man er litt iskald så er dette fullt mulig idag også. Du bare kjøper spillet på STEAM også setter du på stoppeklokka slik at du ikke overgår 2 timer også kan du bestemme deg for om du vil refunde :)

Men ja. Elsket å kjøpe blader i gamle dager med CD stappa full av demoer =)

Du lever på nåde med steam og skal ikke ta refund som en automatisk ting. De har ikke gitt noen garanti og kan når som helst for hvilken som helst grunn nekte å gi refund.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt om noen som ikke har fått godkjent en refund om de har holdt seg innenfor retningslinjene steam har lagt opp, så tror virkelig ikke det er noe stort problem. Men en må selvsagt bitte opp litt penger en liten stund som nok gjør det litt værre enn en konvensjonell demo for vertfall den yngre skare. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...