Gå til innhold

TEST: Motorola Moto G5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor god\dårlig er denne mot Motorola Moto X Force 32 GB?

 

Jeg syns trådløs på den mobilen er god klarer 500\500 mbit gjennom 5 ghz fint.

Kamera er brukbart, klarer 120 mbit på 4g+,

 

Eneste negative treg skrivehastighet på apper installasjon kun 160\40 MB\S leseskrivehastighet.

32 GB er jo litt lite til spill da kun 8 GB tar android 6.01 så kun 24 GB til apper.

 

Skjermkvaliteten er nok denne litt dårligere?

Samme med kamera.

Da testene hjelper lite for meg.

 

Regner vel ikke med mobilen blir like varm? 45 grader merkes?

Da 4 kjerner trekker vel ikke like mye varme.

Men tror dere merker hvis man installer en del apper forsvinner batterilevetiden fort første dagen? 3 timer hold batteriet i min test, da var batterilevetiden gått fra 99% til 10% ganske raskt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvor god\dårlig er denne mot Motorola Moto X Force 32 GB?

 

Jeg syns trådløs på den mobilen er god klarer 500\500 mbit gjennom 5 ghz fint.

Kamera er brukbart, klarer 120 mbit på 4g+,

 

Eneste negative treg skrivehastighet på apper installasjon kun 160\40 MB\S leseskrivehastighet.

32 GB er jo litt lite til spill da kun 8 GB tar android 6.01 så kun 24 GB til apper.

 

Skjermkvaliteten er nok denne litt dårligere?

Samme med kamera.

Da testene hjelper lite for meg.

 

Regner vel ikke med mobilen blir like varm? 45 grader merkes?

Da 4 kjerner trekker vel ikke like mye varme.

Men tror dere merker hvis man installer en del apper forsvinner batterilevetiden fort første dagen? 3 timer hold batteriet i min test, da var batterilevetiden gått fra 99% til 10% ganske raskt.

 

Jeg har x force selv og den har store problemer med varme. 5min etter oppstart begynner den å gå varm og prosessoren sliter som en følge av dette, som igjen fører til masse tilfeldige reboots og masse tull.

Lenke til kommentar

Jeg har x force selv og den har store problemer med varme. 5min etter oppstart begynner den å gå varm og prosessoren sliter som en følge av dette, som igjen fører til masse tilfeldige reboots og masse tull.

Tydligvis har du en gammel utgave, den restartes ikke men det merkes den varmer.

Nå har jeg ikke testet den lengere en dag, men valgte til slutt åpenkjøp ikke på grunn av dette men brukte 31 GB lagringsplass.

Så kun 1 GB igjen hvis jeg hadde beholdt den, er ikke mye til oppdateringer. Da mine 3 andre (Sony m4 aqua, sony experia L, Sony Ericsson Xperia Active) slet også med samme problem dog var det under 8 GB lagringsplass.

 

Vil si 32\64 GB bør være standard i dag.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...