Gå til innhold

FEATURE: Månedens ti anbefalte spill til mobil og nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mange som laster ned disse spillene som følge av disse artiklene. Skulle ønske Gamer prioriterte annerledes og anmeldte flere spill til PC og konsoll.. dette mobilsjitet er nok tidkrevende og bortkastet..

 

Vell, jeg har hverfall testet flere av spillene som har vært anbefalt her. Synes det er en grei liten pekepinn på hva som er verdt å sjekke ut i det som er blitt en jungel av dårlige spill. Men å si at alle mobilspill er "sjit" er jeg ikke enig i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Lurer på hvor mange som laster ned disse spillene som følge av disse artiklene. Skulle ønske Gamer prioriterte annerledes og anmeldte flere spill til PC og konsoll.. dette mobilsjitet er nok tidkrevende og bortkastet..

 

Vell, jeg har hverfall testet flere av spillene som har vært anbefalt her. Synes det er en grei liten pekepinn på hva som er verdt å sjekke ut i det som er blitt en jungel av dårlige spill. Men å si at alle mobilspill er "sjit" er jeg ikke enig i.

Helt enig. Topplisten i Play Store består stort sett av "grindespill" som Clash Royale og Coin Master, Candy Crush-lignende spill eller "enkle" spill som Subway Surfers, Temple Run etc. Ingen av delene interesserer meg overhodet, så det er ofte vanskelig å finne spill jeg liker.

 

Men når 9/10 av spillene her er kun for IOS eller Ipad så burde overskriten vært noe annet...

 

Golf Zero forresten ser ut som en blåkopi av Stickman Golf...

Lenke til kommentar

Men for pokker, hva er dette for noe vrøvl?

 

Jeg har fikset overskriften til dere: "Månedens ti anbefalte spill til iPhone og iPad"

 

Ja, denne måneden var det stor overvekt av iOS, men det er også fordi de spillene som har komme der er såpass bra at de må nevnes.

 

Jeg prøver alltid å balansere det slik at det er et godt utvalg av både Android og iOS-spill i denne artikkelen, og de siste tre månedene har over halvparten av spillene jeg har skrevet om vært til Android.

 

Denne måneden ble det ikke sånn, men jeg vil heller ikke la være å anbefale bedre spill bare fordi jeg på død og liv skal ha med Android-spill på lista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men for pokker, hva er dette for noe vrøvl?

 

Jeg har fikset overskriften til dere: "Månedens ti anbefalte spill til iPhone og iPad"

 

Ja, denne måneden var det stor overvekt av iOS, men det er også fordi de spillene som har komme der er såpass bra at de må nevnes.

 

Jeg prøver alltid å balansere det slik at det er et godt utvalg av både Android og iOS-spill i denne artikkelen, og de siste tre månedene har over halvparten av spillene jeg har skrevet om vært til Android.

 

Denne måneden ble det ikke sånn, men jeg vil heller ikke la være å anbefale bedre spill bare fordi jeg på død og liv skal ha med Android-spill på lista.

Forstår at det kan svinge noe frem og tilbake, men 9/10?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...