Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vis oss til i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper persona 5 ingen tvil. Persona 4 golden er blant mine favoritt spill. Blir også fort kjøp av Yooka-Laylee. Siden jeg også likte veldig godt days of the tentacle og grim fandango blir det sikkert kjøp av full throtle også. Det blir antakligvis et kjøp av Syberia 3 og , noe som minner meg på at jeg bør kanskje runne 1 og 2 først :)

Blir nok også kjøp av planescape torment enhanced edition. Mye gode spill her, men alt untatt persona 5 kan det hende jeg venter litt med. Men, ja god måned, og mars var også bunnsolid med nier som de 6 timene jeg har spilt av har vært strålende og zelda som jeg også syns var strålende.

Kanskje outlast 2 , begynt å få sans for skrekk spill, men kommer litt an på hvilke type. Samt bulletstorm.

Lenke til kommentar

 

Ooooh, Syberia 3! De to første er knakende bra, så det her blir saker.

Hvor langt tar det og spill gjeoom 1 og 2? har begge på steam. Burde vel strengt tatt få sett og runne de.

 

 

Nå er det noen år siden jeg spilte de, men ifølge HLTB er det første 10-12 timer, mens det andre er 7-9 timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ooooh, Syberia 3! De to første er knakende bra, så det her blir saker.

Hvor langt tar det og spill gjeoom 1 og 2? har begge på steam. Burde vel strengt tatt få sett og runne de.

 

 

Nå er det noen år siden jeg spilte de, men ifølge HLTB er det første 10-12 timer, mens det andre er 7-9 timer.

 

Hmm, takk, pleier somregel å bruke hltb , men ja det er ikke så ille da 20 ish timer for de to spilla. 

Lenke til kommentar

Håper Bulletstorm gjør det bra denne gangen, et av de beste skytespillene jeg har spilt, det hadde fortjent en oppfølger. En skam at Duke Nukem er preorder bonus, spillet dundret jo Duke Forever ned i støvlene når det kom til å lage skytespill av den litt gamle skolen, med en helt som egentlig var veldig godt skrevet, og veldig anti-Duke, samtidig som han var macho nok.

Lenke til kommentar

Ingen andre som gleder seg til Lego City Undercover som kommer ut på tirsdag?

 

Jo absolutt! Har det til WiiU og tenkte jeg skulle kjøpe det til Switch, men ser det finnes på Steam til 269,- så regner meg jeg boltrer meg i stua med Steam Big Picture mode og 360-kontroller :)

 

Gleder meg over at spillet endelig blir tilgjengelig for alle plattformer da jeg mener det er et av de bedre i hele serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...