Gå til innhold

ANMELDELSE: Dark Souls III: The Ringed City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Ashes of ariendel fikk litt for mye pes - ja kanskje bitte litt kort for 140kr, men passe med content og passe vanskelige bosser.

 

Så lenge det er Miyasaki ved roret så kommer jeg neppe til å angre kjøpet mitt. Eneste spillserien jeg faktisk med trygghet forhåndskjøper. I morgen = MY BODY IS READY!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om spillene bare kunne holdt seg til fiender i "normal" størrelse, det blir kun frustrerende kamper når fiendene er så overdimensjonerte at man forsvinner oppi rumpa på dem + all grafikk glicth det alltid medfører (gjelder ikke bare når man forsvinner oppi rumpa).

Spillet fungerer så utrolig mye bedre ang kamp system når de holder seg ca innenfor normal størelse (+-) at jeg ikke helt forstår hvorfor de pøser på med kolosser ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Friede solo er den vanskeligste kampen i dark souls serien etter min mening. Fume knight f'eks var ikke mye tess i forhold.

Men akk hvorfor må de være så store? (som jeg tar opp i min forrige post), det blir jo bare klønete kamper av det ...

 

Et annet poeng er at det også alltid føles teit å stå å stikke et "monster" i stortoa med en tannpirker til det dør .... does not compute.

Lenke til kommentar

 

FromSoftware har av ein eller annan grunn bestemt seg for at alle utvidingane i serien må ha ein keisam og enkel sjefskamp, og The Ringed City er ikkje noko unntak. Som i Crown of the Sunken King i Dark Souls 2 og Ashes of Ariandel, har denne utvidinga ein menneskeleg fiende som sjefskamp, som verkar fullstendig meiningslaus. Det er mini-sjefar i utvidinga som byr på langt større utfordring, og det tok meg ikkje meir enn to forsøk på å drepe sjefen, den andre gongen utan å ta skade meir enn tre gongar.

 

Denne sjefen er riktig nok ganske unik i Dark Souls 3 og tilbyr noko mange tilhengarar har ytra ynskje om. I den formen du formodentleg spelte den, så er den ganske lett, men kampen har ein gimmick under andre omstende som får den til å verta noko anna. Ikkje nødvendigvis ekstremt vanskeleg då heller, men det er ein heilt ny kamp.

 

Eg synest områdene er ganske bra, sjølv om del to av første område gjerne kunne vore eit anna. To sjefskampar er bra, to er ikkje like bra. For historien sin del synest eg dei gjorde veldig mykje bra, utan å gjere for mykje. Me står nok igjen med mange spørsmål denne gongen óg, men det som utspelar seg i utvidinga er passande for serien.

Lenke til kommentar

 

 

FromSoftware har av ein eller annan grunn bestemt seg for at alle utvidingane i serien må ha ein keisam og enkel sjefskamp, og The Ringed City er ikkje noko unntak. Som i Crown of the Sunken King i Dark Souls 2 og Ashes of Ariandel, har denne utvidinga ein menneskeleg fiende som sjefskamp, som verkar fullstendig meiningslaus. Det er mini-sjefar i utvidinga som byr på langt større utfordring, og det tok meg ikkje meir enn to forsøk på å drepe sjefen, den andre gongen utan å ta skade meir enn tre gongar.

 

Denne sjefen er riktig nok ganske unik i Dark Souls 3 og tilbyr noko mange tilhengarar har ytra ynskje om. I den formen du formodentleg spelte den, så er den ganske lett, men kampen har ein gimmick under andre omstende som får den til å verta noko anna. Ikkje nødvendigvis ekstremt vanskeleg då heller, men det er ein heilt ny kamp.

 

Eg synest områdene er ganske bra, sjølv om del to av første område gjerne kunne vore eit anna. To sjefskampar er bra, to er ikkje like bra. For historien sin del synest eg dei gjorde veldig mykje bra, utan å gjere for mykje. Me står nok igjen med mange spørsmål denne gongen óg, men det som utspelar seg i utvidinga er passande for serien.

Einig i det du seier her. Me held på med ein kommentar om historieforteljinga i serien for augeblikket.

 

Angåande den sjefskampen, så visste eg strengt tatt ikkje at det kom til å bli mogleg å summone andre spelarar inn der, for fleirspelaren var ikkje slått på når eg skreiv omtalen. Kampen blir jo heilt annleis med ein anna spelar enn den hjernedøde NPCen som ein får offline. Syns det er eit kult konsept no, men saknar ein skikkeleg sjefskamp til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...