Gå til innhold

SNIKTITT: Get web-TV Gets nye tjeneste er virkelig en TV-revolusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Høres positivt ut dette. Vet noen hvordan det vil fungere med HBO? Hvor mange "poeng" koster denne i kanalvelgeren, eller må man bytte ut alle valgfrie kanaler?

 

Er relativt sikker på at den er 40 poeng.

Hmm.. Det gir ikke helt mening siden man skal kunne få den uten ekstra kostnad.. man har 25-28 poeng som vanlig kunde om de ikke skal endre dette fra 1. april da.

Lenke til kommentar

 

 

Høres positivt ut dette. Vet noen hvordan det vil fungere med HBO? Hvor mange "poeng" koster denne i kanalvelgeren, eller må man bytte ut alle valgfrie kanaler?

 

Er relativt sikker på at den er 40 poeng.

Hmm.. Det gir ikke helt mening siden man skal kunne få den uten ekstra kostnad.. man har 25-28 poeng som vanlig kunde om de ikke skal endre dette fra 1. april da.

Ser nå at de har gjort noen endringer allerede, så 40 kan stemme allikevel :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Høres positivt ut dette. Vet noen hvordan det vil fungere med HBO? Hvor mange "poeng" koster denne i kanalvelgeren, eller må man bytte ut alle valgfrie kanaler?

Er relativt sikker på at den er 40 poeng.
Hmm.. Det gir ikke helt mening siden man skal kunne få den uten ekstra kostnad.. man har 25-28 poeng som vanlig kunde om de ikke skal endre dette fra 1. april da.

Ser nå at de har gjort noen endringer allerede, så 40 kan stemme allikevel :)

 

 

 

Hmm. Her har det visst skjedd noe, ja. 

 

Da jeg sjekka før helgen, hadde jeg brukt 28 av 28 poeng, ved å ha valgt 28 kanaler. Nå har jeg 50 poeng tilgjengelig, og Eurosport 1 og Eurosport Norge koster 20 poeng tilsammen. Så nå har jeg brukt 46 poeng. 

 

Jeg synes 40 poeng for HBO Nordic er litt i meste laget, men jeg lever også godt uten :)

Lenke til kommentar

Hvis man ikke har en TV og ikke bruker tuneren - men har tilgangen til denne tjenesten på web - slipper man da unna NRK lisensen?

 

Lurer også på dette. Bruker nå huseiers abonnement. Om man oppretter abonnement med dekoder og full pakke ligger jo NRK-lisensen i postkassa før man har trykket play..

Lenke til kommentar

 

 

Hvis man ikke har en TV og ikke bruker tuneren - men har tilgangen til denne tjenesten på web - slipper man da unna NRK lisensen?

Hvorfor skal du slippe unna den? Alle andre skal betale for deg? NRK er glimrende, betaler med glede.

 

Betaler du min også da?

Har man ingen TV, så skal man heller ikke betale lisens, slik regelverket er i dag.

En dekoder er ikke en TV, og utløser heller ikke noen TV-lisens.

 

Har selv hatt satellitt mange ganger tidligere, men har aldri fått regning på TV-lisens.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis man ikke har en TV og ikke bruker tuneren - men har tilgangen til denne tjenesten på web - slipper man da unna NRK lisensen?

Hvorfor skal du slippe unna den? Alle andre skal betale for deg? NRK er glimrende, betaler med glede.

 

Betaler du min også da?

Har man ingen TV, så skal man heller ikke betale lisens, slik regelverket er i dag.

En dekoder er ikke en TV, og utløser heller ikke noen TV-lisens.

 

Har selv hatt satellitt mange ganger tidligere, men har aldri fått regning på TV-lisens.

Tuneren som sitter i en dekoder utløser også lisensen. At du ikke har fått lisens for dekoderene dine, betyr at de du kjøpte av ikke har gjort jobben sin. (Hvis du ikke har kjøpt brukt da).

 

Selv VHS spillere var lisenspliktig en gang i tiden siden de hadde tuner innebygd.

 

https://www.nrk.no/lisens/betalingsplikt-1.11584664

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...