Gå til innhold

ANMELDELSE: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meksikanske?

 

Edit: Karakteren 5, så litt dårligere enn Zelda altså?

 

Anmeldelsen er forøvrig spot on. Nydelig setting, men dårlige mekanismer, historie og svært få taktiske muligheter. Jeg håper det kommer en nyversjon av GRAW.

Kartellet skal vere meksikansk, ja: http://ghostrecon.wikia.com/wiki/Santa_Blanca_Drug_Cartel Er berre ein av "sjefane" som kjem frå bolivia. Riktig nok er det litt uvisst om dei ulike sicario-typane er bolivianske eller ikkje.

Endret av Mikkjell Lønning
Lenke til kommentar

 

Meksikanske?

 

Edit: Karakteren 5, så litt dårligere enn Zelda altså?

 

Anmeldelsen er forøvrig spot on. Nydelig setting, men dårlige mekanismer, historie og svært få taktiske muligheter. Jeg håper det kommer en nyversjon av GRAW.

Kartellet skal vere meksikansk, ja: http://ghostrecon.wikia.com/wiki/Santa_Blanca_Drug_Cartel Er berre ein av "sjefane" som kjem frå bolivia. Riktig nok er det litt uvisst om dei ulike sicario-typane er bolivianske eller ikkje.

Det er mye som er usikkert med Wildlands :-)

Det er som om en 12 åring prøver å gjenfortelle historien til Narkos etter å ha hørt om en som har en venn som har sett TV-serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Meksikanske?

 

Edit: Karakteren 5, så litt dårligere enn Zelda altså?

 

Anmeldelsen er forøvrig spot on. Nydelig setting, men dårlige mekanismer, historie og svært få taktiske muligheter. Jeg håper det kommer en nyversjon av GRAW.

Kartellet skal vere meksikansk, ja: http://ghostrecon.wikia.com/wiki/Santa_Blanca_Drug_Cartel Er berre ein av "sjefane" som kjem frå bolivia. Riktig nok er det litt uvisst om dei ulike sicario-typane er bolivianske eller ikkje.

Ok, skal ærlig innrømme at jeg klikker meg glatt forbi filmsnuttene da de ikke er særlig minneverdige.
Lenke til kommentar

 

 

Meksikanske?

 

Edit: Karakteren 5, så litt dårligere enn Zelda altså?

 

Anmeldelsen er forøvrig spot on. Nydelig setting, men dårlige mekanismer, historie og svært få taktiske muligheter. Jeg håper det kommer en nyversjon av GRAW.

Kartellet skal vere meksikansk, ja: http://ghostrecon.wikia.com/wiki/Santa_Blanca_Drug_Cartel Er berre ein av "sjefane" som kjem frå bolivia. Riktig nok er det litt uvisst om dei ulike sicario-typane er bolivianske eller ikkje.
Ok, skal ærlig innrømme at jeg klikker meg glatt forbi filmsnuttene da de ikke er særlig minneverdige.

Du har definitivt ikkje gått glipp av noko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg koser meg nå i dette spillet sammen med kompisene mine. Reiser rundt i en flott verden og tester forskjellig måter å kverke Santa blanca og unidad. Spiller riktignok på høyeste vanskelighet samt med et minimum av HUD. Poenget er at spillet tillater oss å ha det gøy slik vi vil.

Massevis av mangler i spillet også, men tipper at dette kommer til å bli gjort mye med i tiden fremover. Det er iallefall mye som tyder på at Ubi tar tilbakemeldinger på alvor nå. Det er store forskjeller fra betaene og release.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fy fader altså!

 

5 av 10!!!

 

Dere mister meg som leser slik som dere driter dere ut med denne anmeldelsen! Dere er en av kun en håndfull i verden som gir spillet så lavt! Lavmål Gamer.no. Spill er kultur liksom....amatører!

 

Høøøøør meg da! Min mening teller!!!! Booooo!!!

 

PvhUCFP.jpg

 

 

 

 

 

Men fra spøk til revolver..

 

Heldigvis er jeg såpass oppegående at jeg tar denne anmeldelsen med en rimelig fin hvilepuls. Er helt enig at historien er rimelig lavmål. Uforglemmelige greier. Og er enig at på normal vanskelighets grad så er spillet til tider som en dum action film. Som kan i seg selv være veldig underholdene til tider. 

 

Men idet en setter seg ned med noen venner eller andre mer dedikerte spillere via matchmaking. Skrur opp vanskelighetsgraden og slår av GUI så forandrer spillet seg. Du kan fortsatt leke rambo men får raskt en direkte ekspress rett til helvete :devil:  Når har jeg null erfaring med Ghost Recon spillene så jeg har aldri målt Wildlands opp mot noe annet en andre skyte spill med litt taktiske elementer i seg.

 

På høyere vanskelighetsgrad i co-op så synes jeg underholdnings verdien er såpass bra at jeg ville anbefalt spillet til andre som var på utkikk etter noe lignende. På en skala så ville jeg nok plassert det rundt 7-8. Metecritic så ligger det på 76 for PS4 versjonen.

Endret av LarZen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når man kjører bil føles det ut som om man kjører et badekar som går på skinner. Oppdragene er repentative og de taktiske elementene man forventer av et spill i Ghost Recon-serien er fullstendig fraværende. Det er helt åpenbart at de kun har tenkt på penger og ikke ofret kvaliteten en tanke. Det ser veldig pent ut, men det er også alt. Synes faktisk 5/5 er en snill karakter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man kjører bil føles det ut som om man kjører et badekar som går på skinner. Oppdragene er repentative og de taktiske elementene man forventer av et spill i Ghost Recon-serien er fullstendig fraværende. Det er helt åpenbart at de kun har tenkt på penger og ikke ofret kvaliteten en tanke. Det ser veldig pent ut, men det er også alt. Synes faktisk 5/5 er en snill karakter.

5/7 mener du vel?

Lenke til kommentar

Anmeldelsen er ganske i tråd med egen erfaring. Etter den innledende fryden, så er det bare å innse at hver eneste happening er "connect the dots", dvs, gå til den markerte plassen på kartet og loot/scan, skyt, rinse, repeat. Ingen mysterier, ingen utfordringer, ingen jakt. Det som gleder meg mest, er det fantastiske terrenget. Det som irriterer meg mest er manglen på interaksjon med de tusenvis av fredfulle figurene. Så mye potensiale helt bortkastet. I stedet for en relativt hjernedød shooter, så kunne dette vært et shooter/RPG. Men - det ser ut til å være en rød tråd i Ubisoft sine prosjekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...