Gå til innhold

ANMELDELSE: Fast RMX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan være verdt å nevne at spillet kun er tilgjengelig digitalt på Nintendo eShop og at det koster kr. 170,-

CaZpeR on a roll! Andre gangen du retter meg på dette nå (Snipperclipps var første). Takk for innspillet igjen. :D

 

 

Syns det er en kjekk info å ha når det er spill som kun utgis digitalt. Slipper man å prøve å søke alle andre steder først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

innlegg slettet i fra tråden. Vennligst hold dere til temaet og ikke dra en avsporing. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM eller i vårt tilbakemeldingsforum, og ikke denne tråden!

Lenke til kommentar

"Det har sine manglar – her er til dømes ingen Time Trial-modus, noko som etter mi meining er ein essensiel del i eit racing-spel"

 

Time Attack Mode skal komme i en update. Om det er det samme som Time Trails vet jeg ikke

 

http://www.nintendolife.com/news/2017/03/fast_rmx_developer_is_already_working_on_an_update_for_the_switch_launch_title

Time Trial og Time Attack er vel det same, ja. Men det er jo positivt, takk for infoen! Har lagt det inn i teksten nå.

Endret av bjartewh
Lenke til kommentar

 

Fett spill, og mye for penga når det koster kun 170,-. Fin grafikk og flyter nydelig i 1080p og 60fps. Multiplayer er gøy! Minuset for min del er musikken, som ikke er helt på F-Zero-nivå.

Einig i det. Musikken i F-Zero er legendarisk.

 

Sett speed til 1,25 :D Beste cover jeg vet om. Håper Nintendo kommer med et eget F-Zero-spill i samarbeid med Shinen, for jeg liker retningen de har bedre enn hva Nintendo hadde med GX, men det er meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Fett spill, og mye for penga når det koster kun 170,-. Fin grafikk og flyter nydelig i 1080p og 60fps. Multiplayer er gøy! Minuset for min del er musikken, som ikke er helt på F-Zero-nivå.

Einig i det. Musikken i F-Zero er legendarisk.

 

Sett speed til 1,25 :D Beste cover jeg vet om. Håper Nintendo kommer med et eget F-Zero-spill i samarbeid med Shinen, for jeg liker retningen de har bedre enn hva Nintendo hadde med GX, men det er meg.

 

DEN.... VAR.... RÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Lenke til kommentar

F-Zero -> Wipeout. Dette spillet ligner mye mer på WipeOut, men det er bedre en WipeOut i mine øyne hovedsakelig pga de har droppet Våpen! (herlig!).

 

Det som var bedre i Wipeout var helt klart musikken, den ble også veldig populær ...

 

Eg har spelt minimalt med Wipeout, så eg er ikkje heilt klar på kva som skil den serien frå F-Zero. Men det kan godt henda du har rett i det.

Lenke til kommentar

Supersonic var for meg mye lettere en subsonic, i subsonic måtte man i alle fall passe på at man lå riktig i banen + treffe de fleste Boost.

 

I supersonic er det bare å peise på, man kan lette få 1 plass selv om man konstant ødlegger skipet. Klart alle så langt på første forsøk (altså 3 løp på 1 plass).

 

Nei det går ikke så fort fremover pga jeg får bare sneket meg til å spille når Dama er i dusjen osv .... :)

 

Edit: Om Hypersonic bare går raskere en dette igjen tror jeg at jeg hopper over på Heroic-mode i steden, farten er allerede litt for høy for de korte\krappe banene, om de skal øke farten ytligere Skulle det vært flere lengre baner med flere lang sider så det ikke kun blir stress å slitsomt.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...