Gå til innhold

Apple skal trolig lansere en nesten rammeløs iPad denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Kommer disse med Lightning eller USB-C? Det er det store spørsmålet… Det ryktes at iPhone kommer med USB-C, så da ville det vært synd om disse fortsatt kom med Lightning.

 

Personlig håper jeg på lightning. Har så mange lightning kabler allerede at jeg slipper å kjøpe nye kabler. USB-C er sikkert vel og bra, men har jeg noe slikt liggende fra før? Nei.

Lenke til kommentar

Personlig håper jeg på lightning. Har så mange lightning kabler allerede at jeg slipper å kjøpe nye kabler. USB-C er sikkert vel og bra, men har jeg noe slikt liggende fra før? Nei.

Lightning er en teknisk sett bedre løsning, men USB-C er ikke veldig langt unna og når nå nye MBP og hele verden ser ut til å endelig være enige om én plugg vil jeg gjerne ha det overstått så fort som mulig. Å bytte kabler er ikke noe stress, vi gjorde det da 30-pin connectoren forsvant. Å tviholde på Lightning "bare fordi" er meningsløst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hører hva du sier, og er ikke uenig. Men nå er det fortsatt veldig mange mobiltelefoner som selges som ikke har USB-C. Men som derimot henger fast ved Micro USB. Så kanskje det er litt for tidlig?

 

Men jeg er enig i at det kunne godt ha vært enighet om en plugg. Skulle derimot gjerne ha sett at det var lightning. Men det er en personlig mening.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha et mer tilgjengelig filsystem, og et Apple Smart Keyboard med funksjonstaster som på Logitech Create og lignende. Støtte for mus er også ønskelig.

Det har de allerede, det kalles "Macbook Air". OS og apper er laget nettopp for å slippe å kompromisse mellom touch og mus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Registrerer at Microsoft har lansert sin nye Surface Book UTEN USB-C. Hvorfor skal Apple velge USB-C når de andre stort sett ikke gidder de heller?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...