Gå til innhold

E-SPORT: Skal sette pengene på sparekonto om de vinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på alle clients + lan og har aldri blitt bannet før, men det er han som skal bli banna selvfølgelig :)

 

Hvis man ikke blir bannet i league play på esea, så cheater man ikke. Hadde du visst noe som helst om cheats så hadde du visst det. Finn meg en coder som tilbyr den type cheat til personer som ikke kan tilby noe tilbake, som f.eks revshare gjennom stream/tourney winnings. og da snakker jeg 5-sifret $$ beløp i avkastning tilbake til coder. For det er det den type cheats er verdt.

 

Men for all del, random kids fra norge har nok klart å oppdra den type cheats helt gratis, kan definitivt ikke være skill. Du skal få 100kr paypal av meg hvis du finner en coder som tilbyr esea league cheat til random nobodies fra norge. Den utfordringen står til resten som leser posten her også, Bare å begynne å google kiddos :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha @Carew! Første 2 matchene jeg hadde på ESEA som var før jul så møtte jeg spinbotters. Det er ikke noe problem å lage cheats som unngår både ESEA og Faceit klienten. Og de potet cheatsa som GrandeS bruker så trenger det ikke så altfor mye til. Kanskje rundt en tusenlapp. Jeg ser selvfølgelig at GrandeS har lagt inn utrolig mange timer i spillet og det viser seg. Men han cheater oppå det i tillegg. Tipper han hadde klart seg helt OK uten cheatsa også, men noen vil heller ta snarveier når de ikke får resultater fort nok...

Lenke til kommentar

Siimsy, du er velkommen til å utfordre argumentet mitt.

 

Ingen har tatt kontakt med meg om utfordringen min enda heller forresten, men lar den stå evig, noe alle som forstår hvordan esea anticheaten fungerer ville gjort. Entertain me siimsy, forklar for meg den ene approachen esea gjør som skiller de fra alle andre anticheats på markedet uansett spill. Du har ingen peiling på hvordan Esea fungerer og du har ingen innsikt i vanskelighetene med å utvikle cheats til den plattformen, men her sitter du i debattfeltet og lirer av deg kommentarer.

 

Relativt flaut når man lirer av seg poster med cheat accusations, sier man blir spinbotta mot på esea samtidig som man nekter å svare på punktene til den man responderer til. Er det vgs eller ungdomskole elever jeg driver å skriver til?

 

Utfordringen min kommer til å stå videre og hvis noen har gjort research og har seriøse argumenter, så skal jeg svare de, ellers i'm out. Har dessverre svart 15-åringer som ikke kunne formulert et argument om det traff de i trynet litt for mange ganger i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...