Gå til innhold

Switch selger raskere enn noen annen Nintendo-konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på i rekken som synes det er hyggelig nytt for Nintendo. De fortjener kritikken for de siste generasjonene, men samtidig fortjener de skryt for at de våger å lansere disse konseptene også.

 

Switch virker som et flott resultat av flere generasjoner med ideer og erfaring hvor de lander på beina med et solid produkt. Jeg fikk mandagseksemplar av venstre joy con, men Gamestop ga meg ny og nå virker alt som det skal.

 

Storkoser meg med Zelda og til tross for rundt 30 timer spilt har jeg fortsatt bare skrapet i overflaten. I går skulle jeg jobbe aktivt med missions, men igjen endte jeg med å bare utforske :)

 

Håper Nintendo fortsetter i sporet de har lagt nå og passer på jevne drypp med gode titler. Fare for at jeg kjøper Lego City Undercover og Mario Kart 8 igjen så fort de er tilgjengelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Switch koster like mye som en Ps4 Pro?

Utviklingskostnader, produksjon og splitter ny hardware sikkert? Er vel billigere enn en iPhone :)

 

Man kan jo samtidig spørre seg hvorfor det er billigere stykkpris på en liter vaniljesaus kontra 0,5 liter ;)

Endret av lardvader
Lenke til kommentar

Hvem trenger standard featuers alle andre conolser og mobiler  har,  når man kan få en ekstremt gimicky ned strippa anti forbruker boks.

Hvilke "standard features"? Skal alle andre bestemme hvordan Nintendo skal lage konsoller?

 

Hvilke gimmicks?

 

Hvorfor er den "anti forbruker"?

Lenke til kommentar

Tipper salget dabber av ganske så kjapt etter Mario kart er lansert, for å ta seg betydelig opp når Mario kommer ut. Før de har fikset joycon problemet er den uaktuell for min del, selv om jeg har veldig lyst på en.

 

Joy-Con problemene virker veldig blåst ut av proporsjoner. Jeg kjøpte to ekstra kontrollere der den venstre hadde problemer, returnerte på Elkjøp og fikk ny med en gang. Ingen problemer i denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, folk kjøper rustene Volvoer  bare fordi dem har installert 2 tonn  med lydanlegg og neon lys.

 

Hvem trenger standard featuers alle andre conolser og mobiler  har,  når man kan få en ekstremt gimicky ned strippa anti forbruker boks. 

Du er evig pessimist. Du skrev hundre og ørten innlegg om at BF1 var urealistisk pga. automatvåpen. Jeg har ikke ikke noe imot at du er uenig og kritiserer ting. Akkurat nå er du lite konstruktiv. Uansett nå har det kommet en mode som heter Back to Basics ;) Enjoy! You only have access to standard issue, bolt action rifles. Not even scoped rifles are available...

You only have access to standard issue, bolt action rifles. Not even scoped rifles are available, and obviously no SMGs or LMGs. You can equip pistols and melee weapons, though.

 

What makes Back to Basics even more interesting is that you won’t be harassed by heavy tanks or bombers. Further more, Elite Classes are all gone, and you may only use your faction’s correct weapon. The rotation has five maps, all on 64 conquest. They’re Amiens, Empire’s Edge, Giant’s Shadow, Monte Grappa, and Sinai Desert.

 

 

Angående Nintendo Switch er det en kraftig håndholdt spillkonsoll. Du kan ikke ta med deg Playstation eller Xbox hvor du vil for å spille. Switch er både portable og en stasjonær konsoll.

 

Kontrollene var overraskende gode. Det er kult at flere kan spille på samme konsoll uten å måtte betale for ekstra kontroller. Det er lenge siden jeg har kost meg så mye foran en konsoll. Nintendo bringer tilbake det jeg liker ved en konsoll. Det er det å kunne ha med venner hjem og spille sammen. I motsetning til sine konkurrenter så prøver ikke Nintendo Switch på være en low end/økonomi PC, men faktisk være en konsoll.

 

Jeg prøvde Nintendo Switch her om dagen, og den ga meg den gode gamle konsollfølelsen. Det å kunne sitte med kamerater og spille sammen uten at det måtte være Fifa eller et bilspill. Nintendo har ganske kule partyspill. Håndkontrollene er ikke lenger bare en gimmick, men de er rett og slett geniale.

 

Prisen kan forsvares med at Nintendo har gode eksklusive spill, du kan sitte å spille forran TV'n, men det er også en kraftig håndholdt spillmaskin. Hvis dama okkuperer TV'n eller lignende. Så er det bare å plukke opp konsollen og fortsette å spille i senga. Det at håndkontrollen kan deles og gjøres om til to enkle kontroller er ganske rått. Skulle du kjøpt en ekstra kontroller til Xbox/PS koster det fort 500kr mer. For en som kunne tenkt seg å ha en ekstra kontroller og en håndholdt spillmaskin/tablet med spill så har du fort spart 2500 kr.-

 

Nå har jeg bestilt Nintendo Switch. Før jeg prøvde Switch'n var jeg ganske pessimistisk selv, men ser nå at dette er en konsoll jeg vil ha. Jeg digget Legend of Zelda på Nintendo 64, så nå blir det Zelda også :) Jeg har bare hørt gode ting om det nye Zeldaspillet. Så nå gleder meg bokstavelig talt som en unge til å få Nintendo Switch og Zelda inn i stua igjen.

Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvem trenger standard featuers alle andre conolser og mobiler  har,  når man kan få en ekstremt gimicky ned strippa anti forbruker boks.

Hvilke "standard features"? Skal alle andre bestemme hvordan Nintendo skal lage konsoller?

 

Hvilke gimmicks?

 

Hvorfor er den "anti forbruker"?

 

'Over prisa kontroller, ikke krav om at spill skal funke på  tv,  ikke mobil lagrnigs  mulighet, ikke sikkert alle spill kan bruke alle kontrollere, gimmicken er den samme som i Wii, ingen vil  ha de, som med Wii og Wii U vil alle egentlig bare bruke pro  contoller(som er kjempe dyr) 

Lenke til kommentar

 

 

Hvem trenger standard featuers alle andre conolser og mobiler  har,  når man kan få en ekstremt gimicky ned strippa anti forbruker boks.

Hvilke "standard features"? Skal alle andre bestemme hvordan Nintendo skal lage konsoller?

 

Hvilke gimmicks?

 

Hvorfor er den "anti forbruker"?

 

'Over prisa kontroller, ikke krav om at spill skal funke på  tv,  ikke mobil lagrnigs  mulighet, ikke sikkert alle spill kan bruke alle kontrollere, gimmicken er den samme som i Wii, ingen vil  ha de, som med Wii og Wii U vil alle egentlig bare bruke pro  contoller(som er kjempe dyr)

 

Så fint at du snakker for alle da :)

Jeg klarer meg fint med kontrolleren som er inkludert, trenger ikke at alle spill skal fungere på TV og syntes at konseptet er veldig tilpasset mitt behov. Hva skal jeg med enda en standard konsoll i stua, egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...